خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد خبرداد:

تهیه مستند از همراهان یزدی امام (ره) در نوفل لوشاتو

asdasd
کد خبر : ۷۰۷۶۷۱

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: مستندی از همراهان یزدی امام (ره) در نوفل لوشاتو تهیه و پخش می شود.

به گزارش ایلنا، مجید جوادیان‌زاده در نشست شورای سیاستگذاری و راهبردی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: کل برنامه ها را در چند برنامه چهل گانه تدوین کرده ایم که از جمله آنها می‌توان به چهل جشن کتاب، جشن امضای باشگاه های کتابخوانی، تجلیل از چهل هنرمند ، چهل نویسنده ، چهل نمایگاه نشر و کتاب را نام برد. 

وی گفت: تهیه مستند یاران یزدی به عنوان برنامه شاخص دیگر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است که از همراهان یزدی امام (ره) در نوفل لوشاتو و روایت به لهجه یزدی مستند تهیه می شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد بیان کرد: رونمایی از صوت ها و تصویرهایی که در آرشیو انقلاب اسلامی وجود دارد و همچنین عکس هایی که توسط عکاسان انقلاب تهیه شده است از دیگر برنامه هاست.

وی افزود: امسال تمامی برنامه ها و رویدادهای فجر را با برش استانی همراه کرده ایم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد خاطرنشان کرد: نمایشگاه کتاب امسال به عنوان بزرگترین رویداد فرهنگی در سطح کشور است که ما نیز در استان با رویکرد چهلمین سالگرد انقلاب برنامه های ویژه ای را طراحی کرده ایم .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز