خبرگزاری کار ایران

امضای تفاهمنامه توسعه میدان توس بین نفت مرکزی و پتروپارس

asdasd
کد خبر : ۷۰۶۷۸۹

اولین جلسه اجرای تفاهنمامه توسعه میدان گازی توس که با حضور مدیر عامل و مدیران شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و مدیران شرکت پتروپارس برگزار شد ، حاتمی با اشاره به اهمیت اجرای پروژه توسعه میدانهای گازی در شکوفایی و رونق اقتصادی کشور اظهار داشت: توسعه و بهره برداری از میدان گازی توس باعث رونق اقتصادی منطقه و تامین انرژی پایدار شمال و شرق کشور خواهد شد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، رامین حاتمی در این جلسه با اشاره به موقعیت استراتژیک منطقه عملیاتی خانگیران و شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق افزود :  موقعیت استراتژیک منطقه عملیاتی خانگیران و شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق  به عنوان تامین کننده گاز استان های شمال شرق کشور ایجاب می کند ، توجه و اهتمام ویژه ای در راستای انجام  پروژه های آن صورت گیرد.

حاتمی در رابطه با  اهداف  طرح توسعه میدان گازی توس تصریح کرد : هدف از برنامه ریزی اجرایی تفاهمنامه تهیه شرح کار توسعه میدان گازی توس از مخزن مزدوران و ارزیابی سازند کشف رود و سازندهای شوریجه است. مدت زمان تفاهمنامه سه ماه در نظر گرفته شده است .با توجه به توانمندی و سوابق شرکت پترو پارس ، انتظار می رود طرح مطالعاتی  این پروژه در موعد مقرر  به انجام  برسد.

بر اساس این گزارش، میدان گازی توس در 100 کیلومتری شمال شرق شهر مشهد مقدس و جنوب میدان‌های خانگیران و گنبدلی واقع شده است .این میدان در سال 1388 کشف و  حفاری یک حلقه چاه اکتشافی در آن به اتمام رسیده  است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز