خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

ناشران و علاقه‌مندان کتاب با بسترسازی مناسب حمایت می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۷۰۵۷۷۸

استاندار البرز تاکید کرد: ناشران حاضر در نمایشگاه کتاب البرز نیازمند حمایت‌‌‌های ما در جهت عرضه کتاب‌‌‌‌های خود به مخاطبان و علاقه‌مندان هستند از این رو باید شرایط را با برپایی این گونه نمایشگاه‌ها مهیا کنیم.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی ظهر جمعه در بازدید از نمایشگاه کتاب به میزبانی استان البرز با اشاره به گزارش ارائه شده از سوی مسئولان مربوطه در خصوص نمایشگاه گفت: آغاز بکار این نمایشگاه نزدیک فصل برگزاری امتحانات مدارس و دانشگاه‌‌‌‌‌ها بود ولی مورد استقبال قرار گرفت.

وی ادامه داد: بیش از ۳۰۰ ناشر از سراسر کشور در این نمایشگاه حضور یافته‌‌‌اند که متوسط استقبال مخاطبان و فروش را در قیاس با سایر نمایشگاه‌‌‌ها قابل قبول ارزیابی کردند.

نماینده عالی دولت در استان البرز افزود: انتظار می‌‌‌رود نمایشگاه‌‌‌های بعدی در مکان مناسب‌‌‌تری برای دسترسی بهتر و ایجاد بستری با کیفیت بیشتر برگزار شود، در این راستا استانداری البرز نیز همراهی لازم را خواهد داشت.

شهبازی با بیان اینکه باید تبلیغات بیشتری در مراکز علمی و دانشگاه‌‌‌ها صورت می‌‌‌گرفت، اظهار داشت: ضرورت دارد با کار تیمی و زمینه‌‌‌سازی بهتر در نمایشگاه‌‌های آینده، علاقمندان بیشتری را به سوی نمایشگاه سوق دهیم.

وی اضافه کرد: ناشران حاضر در این نمایشگاه نیازمند حمایت‌‌‌های ما در جهت عرضه کتاب‌‌‌‌های خود به مخاطبان و علاقه‌مندان هستند از این رو باید شرایط را با برپایی این گونه نمایشگاه‌ها مهیا کنیم.

استاندار البرز اضافه کرد: غرفه‌ها، ناشران و کتاب‌ها تنوع خوبی داشتند و غرفه‌های البرزی نیز بسیار پویا و با کیفیت حاضر شدند.

شهبازی با اشاره به اینکه کتاب، غذای روح است، تصریح کرد: در دنیای امروز بروز و ظهور فناوری‌های نوین و شبکه‌های مجازی ما را در معرض دوری از کتاب قرار داده‌اند. باید در نظر داشت که مطالب فضای مجازی بسیار فرار است و هیچ چیز جای کتاب را برای دانش‌افزایی نمی‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز