خبرگزاری کار ایران

60 روستا در انتظار تخصیص اعتبار آب شرب در تفت

asdasd
کد خبر : ۷۰۵۱۰۹

فرماندار شهرستان تفت با اشاره به ضرورت توجه ویژه به این شهرستان در تخصیص اعتبارات استانی گفت: در حال حاضر 60 روستای استان در این شهرستان در انتظار تخصیص اعتبار برای تامین آب شرب هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد محامدی در دیدار با رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان با اشاره به بحران آب در استان به ویژه مناطق روستایی اظهار داشت: خشکسالی‌های دو دهه اخیر به ویژه در چندسال گذشته شرایط زندگی در روستاها را دشوار کرده و بخش عمده ای از باغات و درختان خشک شده است.

وی با بیان اینکه اولویت شهرستان تفت تأمین اعتبارات لازم برای اجرای طرح‌های آب ‌رسانی به مناطق روستایی است ادامه داد: دو طرح آبرسانی روستایی سانیچ و غدیر در صورت تامین اعتبار آب شرب 60 روستا را تامین خواهند کرد.

فرماندار شهرستان تفت خواستار تخصیص هرچه زودتر اعتبار برای این دو طرح آبرسانی شد و اضافه کرد: فرمانداری تفت در حال حاضر پیگیری و نظارت بر انجام این دو طرح و بهره‌برداری هرچه سریع‌تر از آن را از اولویت‌های خود می‌داند و مجدانه برای آن پیگیری خواهد داشت.

وی همچنین خواستار تامین اعتبار برای طرح ملی احداث تقاطع غیر هم‌سطح ورودی این شهرستان شد و عنوان کرد: متأسفانه عملیات اجرایی طرح سرعت مناسبی ندارد و انتظار است در بودجه سال آتی برای این موضوع نیز توجه خاصی صورت گیرد.

محامدی اضافه کرد: تقاطع غیر همسطح ورودی شهرستان تفت بخشی از طرح مسیر یزد، تفت، ابرکوه و سورمق را شامل می‌شود و در صورت تسریع مشکل مردم در رفت و آمد نیز حل خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری طرح جاده سلامت و لزوم تسریع در روند مطالعات آن نیز گفت: این مهم نیز یکی از طرح‌ هایی است که در مرحله مطالعات اولیه قرار دارد و امیدواریم در بودجه سال آینده با همکاری سازمان مدیریت اعتبار خوبی برای آن در نظر گرفته شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز