خبرگزاری کار ایران

حسن سروری خبر داد:

ایمن‌سازی واحدهای صنایع چوب مشهد در دستور کار

asdasd
کد خبر : ۷۰۴۹۲۴

مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مشهد همراه بازرسان کار و کارشناسان این مدیریت از چند کارگاه درودگری بازدید کردند.

به گزارش ایلنا از مشهد، حسن سروری درباره اهداف این بازدیدها اظهار کرد: هدف از این بازدیدها ایجاد حساسیت در کارفرمایان  و کارگران درباره رعایت اصول ایمنی و رفع نواقص احتمالی در فضای کارگاه، صیانت از نیروی کار و کاهش حوادث ناشی از کار است.

 مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان مشهد افزود: به‌دلیل درصد بالای احتمال حریق و سایر حوادث در کارگاه‌های درودگری بر آن شدیم با همراهی دست‌اندرکاران این صنعت در کارگاه‌ها حضور پیدا کنیم و در فضایی دوستانه از نزدیک با کارگران و کارفرمایان این حرفه دیدار کرده و ضمن بیان نواقص ایمنی آنان را نسبت به رفع این نواقص و رعایت اصول ایمنی در کارگاه‌ها تشویق و ترغیب کنیم .

وی افزود: نگاه ما ایجاد حساسیت و تمایل به ایمن‌سازی محیط کار و رعایت اصول ایمنی توسط کارگران و کارفرمایان با رویکرد تعامل سازنده و درک متقابل و پرهیز از هرگونه تنش و مچ گیری در فضای کار است.

سروری خاطرنشان کرد: اعتقاد داریم آموزش کارفرمایان، مسئولان ایمنی و کارگران درباره رعایت شاخص‌های ایمنی در کارگاه‌ها می‌تواند تاثیر به‌سزایی در کاهش حوادث ناشی از کار داشته باشد و از همین رو مقوله آموزش را با جدیت دنبال می‌کنیم. در حال حاضر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با صرف هزینه‌های گزاف، هرگونه آموزشی در زمینه ارتقاء ایمنی و رفع نواقص احتمالی را به صورت رایگان در اختیار کارگران و کارفرمایان قرار می‌دهد که این امر نشان از اهمت نقش آموزش در کاهش خطرات و حوادث ناشی از کار دارد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز