خبرگزاری کار ایران

با حضور سرپرست استانداری خراسان رضوی؛

صالح آباد بیست و نهمین شهرستان خراسان رضوی شد

asdasd
کد خبر : ۷۰۳۴۵۱

بخش صالح آباد تربت جام با ارتقا به شهرستان به عنوان بیست و نهمین شهرستان خراسان رضوی معرفی شد.

به گزارش ایلنا، طی حکمی از سوی وزیر کشور ، علی نصیریان بخشدار صالح آباد به عنوان معاون فرماندار شهرستان و سرپرست  فرمانداری صالح آباد منصوب شده است.

صالح آباد با ۴ دهستان و ۹۷ روستا و ۴۲۰۰۰ کیلومتر مربع مساحت و با جمعیتی حدود ۵۰ هزار نفر در ۹۰ کیلومتری تربت جام قرار دارد.

با حضور قربان میرزایی سرپرست استانداری خراسان رضوی و دکتر رحیمی نماینده مردم شهرستان‌های تربت‌جام تایباد باخرز و صالح آباد و فرماندار شهرستان تربت جام و ائمه جمعه و دیگر مسئولان این شهرستان فرمانداری این شهرستان به صورت رسمی افتتاح شد.

قربان میرزایی در جریان سفر یک روزه به این شهرستان ضمن دیدار با خانواده های شهدای اهل سنت و تشیع و حضور در گلزار شهدای این شهرستان در نخستین جلسه شورای اداری صالح آباد شرکت کرد.

بخش صالح آباد تربت جام که قبلا زور آباد نام داشته است در سال ۱۳۷۲ به صالح آباد تغییر پیدا کرد و از سال ۱۳۱۶ سابقه بخشداری و از سال ۱۳۴۲ سابقه شهرداری دارد.

بخش صالح آباد تربت جام بعد از ۸۱ سال به شهرستان ارتقاء یافت.

گفتنی است صالح آباد ، عنوان بیست ونهمین شهرستان استان خراسان رضوی را به خود اختصاص داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز