خبرگزاری کار ایران

رحمانپور کنسرتش را به بهمن علاءالدین تقدیم کرد/مخاطبانی از اروپا و دوازده استان کشور

asdasd
کد خبر : ۷۰۱۰۷۰

ایرج رحمانپور تازه‌ترین کنسرتش را که در تالار وحدت برگزار شد، به روح بلند زنده‌یاد بهمن علاءالدین (مسعود بختیاری) تقدیم کرد.

به گزارش ایلنا، ایرج رحمانپور (خواننده موسیقی لرستان) جمعه 16 آذر 1397 کنسرت خود را در تالار وحدت برگزار کرد. در این کنسرت گروه «هانای» به سرپرستی امیر نوروزی، رحمانپور را همراهی کردند.

این اجرا شامل دو بخش بود که بخش نخست به اجرای قطعاتی در دستگاه «ماهور» و بخش دوم به اجرای قطعه‌هایی در دستگاه «شور» اختصاص داشت.

از نکات جالب این کنسرت حضور مخاطبانی بود که اصالت‌شان به مناطق زاگرس نشین ایران برمی‌گشت. مخاطبان تقریبا از دوازده استان کشور به سالن آمده بودند. همچنین این کنسرت دو مخاطب ویژه داشت که از اروپا به ایران سفر کرده بودند و طی سفرشان به دیدن و شنیدن این کنسرت آمدند.

این کنسرت از پرشورترین و پرمخاطب‌ترین کنسرت‌هایی بود که طی سال جاری در عرصه موسیقی نواحی ایران برگزار شده است.

خواهرِ بهمن علاءالدین (مسعود بختیاری) هم مهمان ویژه‌ این مراسم بود. رحمانپور در بخشی از این کنسرت در سخنانی ضمن تمجید از زنده‌یاد مسعود بختیاری، اجرایش را به روح بلند این خواننده تقدیم کرد.

امیر نوروزی (نوازنده کمانچه و سرپرست گروه)، شاهرخ پیمانی (نوازنده سرنا)، احمد رنجبر (نوازنده عود)، مهدی مرتضایی (نوازنده سنتور)، علیرضا عقیقی (نوازنده تار)، کسرا زرین‌قلم (نوازنده کمانچه بم) و بابک شکری (نوازنده تنبک)، اعضای گروه «هانای» را تشکیل می‌دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز