خبرگزاری کار ایران

عزیزالله شهبازی تاکید کرد:

تعیین تکلیف بیمارستان امام خمینی باید در کمترین زمان ممکن انجام شود

asdasd
کد خبر : ۷۰۰۱۷۱

به دنبال اعتراض و تجمعات چندین باره پرسنل بیمارستان امام خمینی، سومین نشست رسیدگی به مشکلات این بیمارستان در هفته جاری به ریاست سرپرست استانداری البرز، برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در این نشست که به منظور حل موانع بیمارستان امام خمینی(ره) و کارکنان آن ظهر پنجشنبه به ریاست سرپرست استانداری البرز و با حضور معاونان استانداری، فرماندار کرج، رییس سازمان همیاری شهرداری‌های استان و جمعی از مسئولان دستگاه‌های نظارتی و نماینده کارکنان بیمارستان برگزار شد، گزارشی از روند امور و اقدامات صورت گرفته توسط مسئولان مربوطه ارائه شده و نمایندگان کارکنان، چالش‌ها و دغدغه‌های خود را بیان کردند.

در ادامه سرپرست استانداری البرز با تاکید بر ضرورت تسریع در حل مشکلات بیمارستان و کارکنان آن، گفت: ما به‌عنوان نمایندگان دولت و نظام درصدد اتخاذ تدبیری اساسی برای حل این مشکل هستیم. 

عزیزالله شهبازی افزود: مصوبات و تصمیماتی که در این نشست مورد تایید مجموعه مسئولان ذیربط قرار می گیرد، در چهارچوب قوانین و مقررات و به منظور تسریع در رفع موانع است. تعیین تکلیف بیمارستان باید در کمترین زمان ممکن صورت گیرد.

سرپرست استانداری البرز گفت: تجهیزات و امکانات بیمارستان امام خمینی (ره) یک ظرفیت بزرگ برای استان متراکم و پرجمعیت البرز محسوب می شود از این رو باید با تعامل و همراهی مجموعه استان نسبت به حل مشکل اقدام کرد.

وی افزود: در دولت تدبیر و امید اقدامات بزرگی در حوزه درمانی البرز صورت گرفته و طی این مدت سرانه تخت بیمارستانی از 1.2 تخت برای هر هزار نفر به 4 تخت برای هر هزار نفر ارتقا یافته است.

شهبازی اضافه کرد: درباره حقوق کارکنان نیز تصمیم لازم گرفته می‌شود تا در اسرع وقت بخشی از این مطالبات پرداخت شود.

وی با بیان اینکه تعیین شرایط دوره انتقال به معنی عدم مسئولیت بنیاد شهید و سازمان همیاری شهرداری‌های استان نیست، گفت: مجموعه استان کمک‌کار هستند تا در ابتدا مطالبات مالی بیمارستان، سپس تعیین تکلیف و سودآوری آن انجام پذیرد.

پرسنل بیمارستان امام خمینی کرج به‌دلیل عدم پرداخت یکساله دستمزد خود در چندین نوبت دست به اعتراض و تجمع زدند و در این راستا دیروز و امروز پنجشنبه 15 آذرماه نیز روبروی استانداری تجمع و حق خود را از مسئولان مطالبه کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز