خبرگزاری کار ایران

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری زاهدان :

هدف ما شنیده شدن صدای مردم است

کد خبر : ۶۹۹۷۳۴

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری زاهدان گفت: انعکاس مشکلات مردمی به شهرداری‌ها اولویت کار مدیریت ارتباطات بین المللی شهرداری زاهدان است.

پیمان نارویی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: هدف ما شنیده شدن صدای مردم و انعکاس مطالباتشان به مدیران شهرداری و برعکس ارائه گزارش فعالیت های صورت گرفته به شهروندان است.

وی افزود: مشی ما در این ارتباط همواره شهروند محوری و تکریم شهروندان است.

وی افزود: به همین منظور برای نخستین بار با اضافه شدن یک کارشناس متخصص پژوهش و افکار سنجی،طرح افکار سنجی و نظر سنجی شهروندان زاهدانی در راستای ارزیابی عملکرد شهرداری زاهدان و تعیین اولویت‌ها تدوین، و از ابتدای سال آتی عملیاتی خواهد شد. 

پیمان نارویی در ادامه به فرصت‌های موجود حاصل از تنوع قومی و مذهبی و بافت اجتماعی و فرهنگی شهر زاهدان اشاره و افزود: رویکرد این مدیریت استفاده از تمامی ظرفیت‌های شهری برای گسترش ارتباطات با مردم است و جامعه هدف ما همه شهروندان شریف زاهدانی هستند.فرقی هم نمی‌کند این مردم در مناطق کم برخوردار زندگی کنند یا در مناطق برخورد‌ار.

مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بر لزوم شناخت هر چه بیشتر ظرفیت های مختلف مدیریت ارتباطات تاکید کرد و افزود: سامانه تلفنی ۱۳۷ که به تازگی مکانیزه شده است، نشریات الکترونیکی و چاپی، ‌کانال‌ها و پایگاه های اطلاع رسانی ما در فضای مجازی و... همه در خدمت مردم هستند تا صدا و مشکلاتشان را بشنویم و مطالباتشان را انعکاس خواهیم داد. 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز