خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان در جلسه ی شورای مشارکت های مردمی استان تاکید کرد:

خیرین با فعالیت در حوزه‌های مختلف بخشی از وظایف دولت را بر عهده دارند

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۰۴۷

تشکیل کمیته های تبلیغات، تعیین درآمد و فضاسازی مناسب برای حضور معلولین در جامعه با مشارکت خیرین، ضروری است.

ایلنا: استاندار اصفهان در جلسهٔ شورای مشارکت‌های مردمی استان که با هدف ایجاد شرایط همکاری افراد خیر با بهزیستی برگزار شد، ضمن تبریک آغاز امامت حضرت مهدی(عج) گفت: استان اصفهان با داشتن ۴۰۰ خیریه فعال از نظر تعداد و ظرفیت در رتبه اول کشوری قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، رسول زرگرپور افزود: خیرین با فعالیت در حوزه‌های مختلف بخشی از وظایف دولت را بر عهده دارند و برای رضای خدا در جهت حل برخی از مشکلات جامعه می‌کوشند.

زرگرپور اظهار داشت: مدیریت استان به منظور هماهنگی بین مسائل موجود در خیریه‌ها بدون دخالت در امر خدمتگزاری آن‌ها وارد عمل شده است.

وی با بیان اینکه خیریه‌ها باید با ایجاد کمیته‌ای در راستای تبلیغات از طریق صداو سیما، رسانه‌ها، شهرداری، استانداری و ارشاد بکوشند، گفت: تشکیل کمیته‌ای برای ارائهٔ راهکارهای تعیین درآمد نیز ضروری است.

وی در ادامه تاکید کرد: به منظور فضاسازی و مناسب سازی حضور معلولین در جامعه کمیته‌ای با مسئولیت معاونت عمرانی استانداری تشکیل گردد، تا معلولین از جامعه فاصله نگیرند و احساس جدابودن از بقیه اقشار جامعه را نداشته باشند.

وی از تشکیل اجتماع خیرین استان در آینده خبر دارد و افزود: برگزاری این همایش‌ها با ایجاد هم افزایی بین خیرین تاثیرات بیشتری را در جامعه خواهد داشت.

استاندار اصفهان تصریح کرد: خیرین علاقه‌مند به فعالیت در بهزیستی هستند و باید این گونه جلسات جدی گرفته شود به صورت منظم برگزار شود.

زرگرپورگفت: امیدوارم روزی برسد که بهزیستی نیاز به کمک نداشته باشد و شهری سالم و عاری از مشکل داشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز