خبرگزاری کار ایران

تجری در بیان تذکری:

اقدام جدی برای مشکلات سدها و پروژه‌های مناطق زلزله‌زده صورت نگرفته است

asdasd
کد خبر : ۶۹۹۶۶۹

یک نماینده مجلس گفت: به وزارت ناتوان نیرو تذکر می دهم که علیرغم برگزاری جلسات تاکنون اقدام جدی برای مشکلات سدها و پروژه های مناطق زلزله زده صورت نگرفته است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، فرهاد تجری در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی به وزرای صنعت و تعاون گفت: مشکل تامین آهن آلات مناطق زلزله زده استان کرمانشاه با وجود پیگیری های معاون اول رئیس جمهور در سفرشان به این استان حل نشده و اگر آهن با قیمت مناسب به زلزله زدگان برای بازسازی ارائه نشود روند انجام کار با مشکل روبه رو می شود.

نماینده مردم قصرشیرین و سرپل ذهاب در مجلس شورای اسلامی افزود: به وزارت ناتوان نیرو تذکر می دهم که علیرغم برگزاری جلسات تاکنون اقدام جدی برای مشکلات سدها و پروژه های مناطق زلزله زده صورت نگرفته است.

تجری با تشکر از عدل معاون سازمان برنامه و بودجه برای لحاظ منابع بودجه ای برای رسیدگی به سد زاگرس و سدهای دیگر در بودجه ۹۸، گفت: به وزارت راه و شهرسازی در خصوص توجه به وضعیت جاده های مناطق زلزله زده استان کرمانشاه تذکر می دهم.

این عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس افزود: به رئیس بنیاد شهید تذکر می دهم تا به وضعیت بیمه ایثارگران رسیدگی کند چرا که سازمان بیمه گر پاسخگو نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز