خبرگزاری کار ایران

تجری در جریان تذکری:

بانک‌ها توجهی به مصوبه هیات دولت برای پرداخت وام به مناطق زلزله‌زده ندارند

asdasd
کد خبر : ۶۶۲۰۲۷

یک نماینده مجلس گفت: علیرغم اینکه در جلسه با مجمع نمایندگان استان در خصوص تعیین تکلیف ۲ میلیون دلاری که از محل صندوق توسعه ملی به عنایت مقام معظم رهبری به مناطق زلزله زده اختصاص داده شده بود اما متاسفانه تاکنون هیچ توضیح شفافی در مورد هزینه کرد این مبلغ ارائه نشده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، فرهاد تجری در بیان تذکری به وزیر راه و شهرسازی در مورد توجه به بهسازی راه‌های روستایی و بین شهری مناطق زلزله‌زده گفت: علیرغم تاکید و دستور وزیر در روزهای نخست زلزله برای بهسازی جاده سرپل ذهاب به ثلاث باباجانی متاسفانه تاکنون هیچ اقدام خاصی انجام نشده و راه‌های روستایی و مشکلات آن به قوت خود باقی است، امیدواریم به این موضوع رسیدگی شود.

نماینده مردم سرپل ذهاب و قصر شیرین در مجلس شورای اسلامی در تذکری به سازمان برنامه و بودجه تصریح کرد: علیرغم اینکه در جلسه با مجمع نمایندگان استان در خصوص تعیین تکلیف ۲ میلیون دلاری که از محل صندوق توسعه ملی به عنایت مقام معظم رهبری به مناطق زلزله‌زده اختصاص داده شده بود اما متاسفانه تاکنون هیچ توضیح شفافی در مورد هزینه کرد این مبلغ ارائه نشده است.

وی در تذکری به وزیر نیرو در خصوص بازنگری در طرح مناطق گرمسیری گفت: اغلب زمین‌های زراعی مناطق سرپل ذهاب و قصر شیرین از قلم افتاده و به وعده‌ها عمل نشده است.

نماینده مردم سرپل ذهاب و قصر شیرین در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزارت اقتصاد گفت: علیرغم اهمال وام تصویب شده در هیات دولت برای مناطق زلزله زده هنوز بانک‌ها توجهی به این موضوع نکرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز