خبرگزاری کار ایران

شهردار فردیس تاکید کرد:

جلب رضایتمندی شهروندان پس از ساماندهی دستفروشان

asdasd
کد خبر : ۶۹۸۹۱۹

شهردار فردیس از ایجاد شهرداری الکترونیک به منظور راهنمایی شهروندانی که به شهرداری مراجعه می کنند خبر داد.

به گزارش ایلنا، منوچهر غفاری با اشاره به اینکه دستفروشی در فردیس به پدیده‌ای تبدیل شده بود که شهر و شهروندان با مشکل مواجه شده بودند‌، اظهار کرد: دستفروشی در فردیس به معضلی برای شهروندان و کسبه تبدیل شده بود.

وی در ادامه با بیان اینکه دستفروشان مشکلات مختلفی از جمله سد معبر، افزایش ترافیک و غیره در شهر ایجاد کرده بودند که نارضایتی مردم را در پی داشت، تاکید کرد: با توجه به این مهم مدیریت شهری فردیس در راستای ساماندهی دستفروشان اقدام کرد.

شهردار فردیس اضافه کرد: نمی توانستیم نسبت به دستفروشان بی تفاوت باشیم به همین منظور اقداماتی برای ساماندهی و استقرار دستفروشان در مکان دیگری انجام شد.

وی با بیان اینکه برای ساماندهی دستفروشان جلسات مختلفی برگزار و بیش از ۴ ماه برنامه ریزی انجام شده است، تصریح کرد: اقداماتی با همکاری همه دستگاه ها انجام داده ایم تا بتوانیم دستفروشان را ساماندهی کنیم.

غفاری با بیان اینکه پس از ساماندهی دستفروشان، پیاده راه های بلوار شهدا آزاد سازی شده است و به هیچ دستفروشی اجازه پهن کردن بساط داده نمی شود، گفت: در حال حاضر ۲۶۰ دستفروش در بازارچه ساماندهی دستفروشان مستقر شده‌اند و حالا شاهد رضایتمندی شهروندان و دستفروشان هستیم.

وی با بیان اینکه پیش از ساماندهی دستفروشان، نسبت به شناسنامه‌دار کردن آنها اقدام شده است، عنوان کرد: پس از آغاز به کار بازارچه ساماندهی دستفروشان برخی افراد برای دریافت غرفه مراجعه کردند که اطلاعاتشان در شناسنامه دستفروشان نبود.

شهردار فردیس در پاسخ به سوال رادیو البرز مبنی براینکه میز خدمت در شهرداری فردیس ایجاد شده است یا خیر؟ اظهار کرد: یک میز خدمت به تنهایی نمی‌تواند همه نیازهای شهروندانی که به شهرداری مراجعه می کنند را برآورده کند به همین منظور مدیریت شهری فردیس در نظر دارد نسبت به ایجاد شهرداری الکترونیک در راستای ارائه خدمات به شهروندان اقدام کند‌.

به گفته وی شهرداری الکترونیک تا پایان سال جاری ایجاد می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز