خبرگزاری کار ایران

عضو شورای اسلامی شهر یزد:

جای مشاغل مزاحم در محلات نیست/ راه‌اندازی پارک دوچرخه سواری ویژه بانوان

asdasd
کد خبر : ۶۹۸۳۶۲

عضو شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها گفت: جای مشاغل مزاحم در محلات نیست و مردم برای رفع آن به کمیسیون ماده 20 شکایت کنند.

به گزارش ایلنا، الهه جورابی در نشست خبری چهار تن از اعضای شورای شهر با خبرنگاران اظهار داشت:کمیسیون ماده 20 مسئول برخورد با ایجاد و تاسیس همه اماکنی که به‌ نحوی موجب بروز مزاحمت برای ساکنان یا مخالف اصول بهداشت در شهره باشد است و نسبت به پلمپ و رفع آن اقدام می‌شود.

وی با اشاره به انتقادات مردمی در این باره که برخی مشاغل برای مردم مزاحمت ایجاد کرده و آلودگی صوتی و بصری دارد ادامه داد: با همکاری کمیسیون بند ۲۰ در سازمان پیشگیری از سدمعبر در صدد رفع برخی مشاغل که در محلات و جوار منازل مسکونی برای مردم مشکلات و مزاحمت‌‌هایی دارند هستیم.

عضو شورای اسلامی شهر یزد و نایب رئیس کمیسیون خدمات شهری با بیان اینکه سامانه 137 آماده پاسخگویی و ثبت شکایات مردمی در این زمینه است افزود: برخی مشاغل با فعالیت در موقعیت مکانی نامناسب تهدیدی برای سلامت شهروندان بوده و اثرات مستقیم و غیرمستقیم دارند که باید نسبت به رفع آن اقدام کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح اقدامات انجام شده از سوی کمیسیون خدمات شهری و شورای شهر پرداخت و اظهار داشت: اقدامات موثری در خصوص پسماندهای شهری، نخاله‌های ساختمانی و تفکیک زباله‌ها انجام شده است.

جورابی با بیان اینکه طرح جامع پسماند در راستای ساماندهی محل دفن پسماندهای عالی شهر اجرایی خواهد شد عنوان کرد: در حال عقد قرارداد برای خرید دستگاه بازیافت با اعتبار 250 میلیون تومان هستیم که با توجه به نوسانات دلار نتوانستیم آن را اجرایی کنیم اما قطعا با حضر شهردار جدید رقم خواهد خورد.

عضو شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه برای کارخانه کمپوست نیز همچنان نتوانسته‌ایم کاری انجام دهیم و به ویژه در مباحث مرتبط با سرمایه گذاری، کارخانه کمپوست یزد را جزو اولویت‌ها می‌دانیم که امیدواریم زودتر به نتیجه برسد.

عضو شورای شهر یزد همچنین از طراحی پارک دوچرخه ویژه بانوان در نزدیکی پل شهید تقوی یزد خبر داد و گفت: 500 میلیون تومان اعتبار برای این پارک در نظر گرفته شده که امیدواریم تا پایان سال بخشی از این طرح تفریحی ورزشی اجرایی شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز