خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه منابع انسانی کردستان مطرح کرد:

خسارهای ناشی از تصادفات، بالغ بر 250 ملیارد تومان در سال است

asdasd
کد خبر : ۶۹۸۲۲۷

چهارمین جلسه کارگروه حمل و نقل ، شریان‌های حیاتی ، بلایا و طوفان استان کردستان با حضور اعضای کار گروه در محل اداره کل راه و شهرسازی کردستان برگزار شد.

به‌گزارش ایلنا، شهرام شکری اظهار کرد: باتوجه به آمار فوتی اعلام شده در سال، متأسفانه تنها خسارت مستقیم تصادفات رقمی‌حدود 200 الی 250 میلیارد تومان است، پس می‌طلبد که بطور اساسی اقدامات بازدارنده برای کاهش تصادفات از جمله فرهنگ سازی و آموزش از کانالهای مختلف و با استفاده از ظرفیت‌های متعدد موجود صورت گیرد.

وی اعمال قانون و پیگیری و جدیت در کاهش تصادفات را با استفاده از راهکارهای مختلف از جمله افزایش تعداد دوربین های ثبت تخلفات جاده ای را راهکاری دیگر برای کاهش تصادفات اعلام کرد و گفت : اختصاص اعتبار برای این موارد نه تنها هزینه نیست بلکه سرمایه‌گذاری مناسبی است که می‌تواند در کاهش تصادفات و تلفات جاده ای مؤثر واقع شود.

شکری همچنین خواستار تأمین درآمد پایدار برای راهداری و ورود بیمه ها در بحث نگهداری راه‌ها به عنوان یک سرمایه گذاری مناسب در این خصوص یاد کرد.

در ادمه جلسه نوذری معاون راهداری اداره کل راهداری کردستان با اشاره به آمادگی راهداری برای انجام عملیات برفروبی زمستانی گفت: 323 دستگاه ماشین آلات سبک، نیمه‌سنگین و سنگین آماده ارائه خدمات به مردم شریف استان و انجام عملیات برف‌روبی در راه‌های اصلی و بین شهری است.

وی از مشکل در تأمین اعتبار برای عقد قرارداد عملیات برفروبی در راه‌های روستایی با پیمانکاران بخش خصوصی خبر داد و گفت: تاکنون نتوانسته ایم بدهی پارسال به پیمانکاران برفروبی راه‌های روستایی در سال 96 را پرداخت کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز