خبرگزاری کار ایران

معاون ساخت و توسعه آزادراه‌های کشور:

انعقاد قرارداد ۵۰۰ کیلومتر آزادراه جدید به ارزش بیش از ۳ هزار میلیارد / ۲۸۰ کیلومتر آزادراه در سال آینده افتتاح می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۹۱۰۸۸

معاون ساخت و توسعه آزادراه‌های کشور از افتتاح ۲۸۰ کیلومتر آزادراه در سال آینده خبر داد و گفت: قرارداد ساخت ۵۰۰ کیلومتر آزادراه در سال جاری منعقد شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، حسن میرشفیع در نشست خبری صبح امروز شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل با اشاره به پروژه‌های شبکه راهی اظهار داشت: در آزادراه‌ها ۱۰۰ کیلومتر شبکه راهی در دست بهره‌برداری است که بخشی از آن در ایام دهه فجر به افتتاح می‌رسد.

وی از انعقاد قرارداد ساخت ۵۰۰ کیلومتر آزادراه جدید خبر داد و گفت: در سال جاری توانستیم قرارداد ۵۰۰ کیلومتر آزادراه جدید را به ارزش ۳هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان منعقد کنیم.

معاون ساخت و توسعه آزادراه کشور ادامه داد: اخیرا مجوز ساخت دو آزادراه دیگر را از هیات دولت اخذ کرده‌ایم که به زودی قرارداد این پروژه‌ها هم منعقد می‌شود.

میرشفیع با بیان اینکه در سال آینده ۲۸۰ کیلومتر آزادراه به بهره‌برداری خواهد رسید، گفت: مهمترین اتکای ما در ساخت آزادراه‌ها بخش خصوصی است و سعی می‌کنیم از توانمندی‌های بخش خصوصی در توسعه شبکه آزادراهی استفاده کنیم.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز