خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار قزوین :

استان قزوین فقط شهر قزوین نیست/ اقدام برای احداث پارک بانوان در تاکستان

asdasd
کد خبر : ۶۹۴۸۸۲

معاون عمرانی استاندار گفت: استان قزوین فقط شهر قزوین نیست بلکه باید تمام شهرهای استان به صورت متوازن توسعه یابد.

به گزارش ایلنا، علی فرخ‌زاد  در جلسه شورای اسلامی شهر تاکستان، گفت: استان قزوین فقط شهر قزوین نیست بلکه باید تمام شهرهای استان به صورت متوازن توسعه یابند، سیاست مدیریت استان  نیز بر همین اساس بوده و نگاه ما به شهرها به ویژه تاکستان به عنوان دومین شهر استان متفاوت بوده و تلاش خواهد شد بر اساس نیازهای مطرح شده از سوی مسئولان شهرستان و اعضای شورای اسلامی شهر منابع مالی خوبی برای تاکستان در نظر گرفته شود .

وی وجود اختلاف نظر در بین اعضای شورای شهر را امری بدیهی دانست و اظهار داشت: در تمامی اداوار شوراهای اسلامی شهرها اختلاف سلیقه و نظر در بین اعضا وجود داشته و جزو لاینفک پارلمان شهری است، اما این اختلاف نظرها نباید باعث عدم خدمت رسانی به مردم و شهر شود، بلکه باید منجربه حل مشکلات و توسعه و عمران شهر شود.

فرخ زاد در ادامه گفت:در راستای واگذاری زمین جهادکشاورزی تاکستان به شهرداری جهت احداث پارک بانوان جلسات متعددی در استان برگزار شده و در اسرع وقت پس از بررسی موانع، نسبت به احداث پارک مناسب برای بانوان اقدام خواهد شد.

معاون استاندار در پایان توجه به نشاط اجتماعی مهم و ضروری برشمرد و تاکید داشت: شورا و شهرداری نباید کارهای خود را معطوف کارهای عمرانی نماید ، امروزه نشاط اجتماعی از ضروریات است از این‌رو توجه به نشاط اجتماعی و موضوعات اجتماعی باید از سوی مدیران شهری و شوراها بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

خبر : سید مصطفی جعفری

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز