خبرگزاری کار ایران

فرشی خبر داد:

افغانستان، دومین کشور بازار هدف محصولات صادراتی البرز

asdasd
کد خبر : ۶۹۳۶۵۴

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز، گفت: در راستای افزایش فضا برای مراوده‌های اقتصادی بین ایران و افغانستان، تولیدات و توانمندی های استان البرز به هیات تجاری افغانستان ارائه می شود.

به گزارش ایلنا، محمد امین فرشی عصر امروز در نشست فعالان اقتصادی استان البرز با هیئت تجاری افغانستان، گفت: با توجه به پتانسیل خوب البرز در حوزه صنعت، کشور افغانستان دومین کشور بازار هدف محصولات  صادراتی استان است.

فرشی با اشاره به اینکه تولیدات و توانمندیهای استان البرز به هیات تجاری افغانستان ارائه می‌شود، عنوان کرد: فضا برای مراوده‌های اقتصادی بین ایران و افغانستان قابل افزایش است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز  با بیان اینکه بخشی از صادرات افغانستان متعلق به ایران است و این کشور با ایران اشتراکات فرهنگی زیادی دارد، اظهار داشت: این سهم با برنامه ریزی انجام شده قابل افزایش است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز با اشاره به برگزاری نشست های دوطرفه و تقویت ارتباط بیشتر ایران و افغانستان، گفت: نشست های بین فعالان اقتصادی استان البرز با تجار افغانستانی در حاشیه این نمایشگاه برگزار می شود.

وی تصریح کرد: تسهیل و روان‌سازی صادرات غیر نفتی با افغانستان از برنامه‌های استان البرز است لذا محصولات تولیدی استان البرز که از کیفیت و استاندارد های بالایی برخوردار است با استقبال خوب تجار افغانستان روبرو شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز