خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی البرز:

مراودات تجاری ایران و عراق با جذب سرمایه گذار افزایش می یابد

asdasd
کد خبر : ۶۹۳۱۹۵

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز با بیان اینکه عراق ارتباط تجاری تنگاتنگی با ایران دارد، گفت: رقم تجاری مراودات ایران و عراق با افزایش همکاری و جذب سرمایه گذاران در البرز، انجام می‌شود.

به گزارش ایلنا، محمد امین فرشی عصر امروز در نشستی که با هیات تجاری کشور عراق و در محل نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی صادراتی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان البرز برگزار شد، اظهار داشت: ایران و عراق با هم اشتراکات زیادی در حوزه فرهنگ و سیاست دارند.

وی با اشاره به دیدار رئیس‌جمهور عراق با رهبری‌معظم انقلاب افزود: رهبری معظم انقلاب در این دیدار توصیه‌های ارزشمندی داشتند که نشان از رابطه و جایگاه خوب دو کشور دوست ایران و عراق است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز با بیان اینکه عراق ارتباط تجاری تنگاتنگی با ایران دارد، بیان کرد: رقم تجاری مراودات ایران با عراق افزایش می یابد و همکاری ها با عراق بیشتر با جذب سرمایه گذاران در البرز انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در استان البرز  سه هزار و پانصد واحد فعال صنعتی با توجه به نیاز صادراتی عراق آماده تولید محصولات متنوع مورد نیاز عراق هستند، تصریح کرد: این ظرفیت می تواند در راستای افزایش مبادلات تجاری بین ایران و عراق باشد.

فرشی با بیان اینکه استان ظرفیت بالایی در حوزه خدمات فنی و مهندسی دارد، گفت: کالاهای تولیدی استان البرز از کیفیت و سطح استاندارد بالایی برخوردار هستند و توانایی تولید کالاهای مصرفی عراق و سایر کشورها در استان البرز فراهم شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز