خبرگزاری کار ایران

شاهمرادی مطرح کرد:

آینده کسب و کارها در اختیار دیجیتال مارکتینگ است

asdasd
کد خبر : ۶۹۱۹۸۷

نشست شورای سیاست گذاری گردهمایی بزرگ صنعت پوشاک و نساجی با حضور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز در سالن کنفرانس اتاق تعاون استان البرز برگزار شد.

به گزارش ایلنا، جهانگیر شاهمرادی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز امروز در نشست شورای سیاست گذاری گردهمایی بزرگ صنعت پوشاک و نساجی، گفت: یکی از انجمن های فعال استان، انجمن نساجی است که به لحاظ تشکیلاتی منسجم و از حیث کاری، پیگیر و فعال هستند که از نظر ما حضور این انجمن ها اولا با ارزش بوده و ثانیا سازمان نیز در تصمیم گیری های خود از راهکارهای علمی و عملیاتی این انجمن ها استقبال می کند.

شاهمرادی ضمن استقبال از ایده تشکیل شهرک تخصصی نساجی، افزود: با توجه به افزایش نرخ ارز و افت شدید واردات پوشاک، فرصت بسیار خوبی برای صنعت نساجی اتفاق افتاده که باید از آن به نحوی شایسته استفاده کرد.

بنا به گفته رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز توجه به برندسازی می تواند صنعت ملی پوشاک ایران را به جایگاه رفیعی برساند ضمن آنکه نباید از بازار آینده که مبتنی بر تجارت الکترونیک است غافل شد چرا که فردای کسب و کارها در اختیار دیجیتال مارکتینگ است.

شاهمرادی فقدان کار فرهنگی دقیق در حوزه پوشاک را به عنوان یک مشکل ریشه ای برشمرد و تصریح کرد: تبلیغ هوشمندانه و غیر مستقیم، فرهنگ سازی ریشه ای، تولید با کیفیت و ارائه خدمت فراگیر به مشتری جزو عواملی ست که تولید ملی را تقویت کرده و باعث جذابیت و ایجاد مزیت برای کالای ایرانی خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز ضمن تاکید بر همکاری سازمان متبوع خود از این همایش بیان داشت: لازم است مباحث مطرح شده در این همایش، کارشناسی شده، دقیق و کاربردی باشد و به هیچ وجه از ادبیات شعاری که متاسفانه در بسیاری از همایش ها شایع است؛ پرهیز شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز