خبرگزاری کار ایران

جهانگیر شاهمرادی:

در شرایط فعلی دچار کمبود تولید نیستیم/خرید بیش از نیاز مردم، باعث گرانی کالا شد

asdasd
کد خبر : ۶۷۵۳۰۳

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز، گفت: در سالهای گذشته، دنیا ما را تحریم کرده بود اما از آن بحرانها، گذشتیم اما برای شرایط حال حاضر، تاکید دارم که در عرصه تولید، کمبود نداریم و با ثبات واقعی دلار، شرایط تغییر خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جهانگیر شاهمرادی امروز -سه شنبه 10 مهرماه جاری - در پنجمین همایش اعطای گواهینامه حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان مستقر در استان البرز، گفت: کسانی که در شرایط سخت امروز، جهاد می کنند در کنار مردم باقی می‌مانند و ما قدردان افرادی هستیم که با توجه به شرایط سخت اقتصادی کشور و عدم ثبات بازار به جهاد و خدمت می‌پردازند و با رعایت انصاف به دنبال بازگرداندن آرامش بازار، هستند.

وی به جهاد مالی اشاره کرد و افزود: شرایط سخت در طول تاریخ وجود داشته و در کشور تنها در طول 40 سال انقلاب با این شرایط مواجه نشده بلکه در زمان قبل انقلاب نیز این مشکلات و تورم اقتصادی، وجود داشت.

شاهمرادی اظهار داشت: برای باز کردن گره اقتصادی، زحمات اصناف و بازاریان حائز اهمیت است؛ کسانی که در بازار پرتلاطم امروز، وظیفه خدمت رسانی را به نحو احسن انجام می‌دهند و با آن حالی که تولیدات و خدمات خود را با نرخ بالا ارائه کنند، اما برای تنظیم بازار و کنترل قیمت، از گران فروشی خودداری می کنند.

شاهمرادی گفت: با توجه به شرایط اطلاع رسانی اخیر، مشخص و واضح است که افزایش قیمت ارز و دلار واقعی نبوده و با تغییر شرایط، خریداران به فروشنده تبدیل می شوند.

رئیس سازمان صمت البرز، اظهار داشت: در شرایط اخیر، بخشی از  ایجاد مشکلات اقتصادی، تهیه اقلام و مواد مصرفی، بیش از معمول در سبد خرید مردم بود و این موضوع باعث کم شدن کالای اساسی و بالا رفتن قیمت‌ها شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز