خبرگزاری کار ایران

در گفتگو با ایلنا مطرح شد:

162 پروژه نیمه تمام بهشهر در انتظار اعتبار 5هزار میلیارد ریالی

asdasd
کد خبر : ۶۹۱۱۱۵

فرماندار بهشهر گفت: 11پروژه ملی و 151 پروژه استانی نیمه تمام است که برای اتمام آن نیازمند حدود 5هزار میلیارد ریال اعتبار هستیم.

هادی خنجری در گفتگو با خبرنگار ایلنا بر لزوم تکمیل پروژه های نیمه تمام این شهرستان تاکید کرد و افزود: مسوولان اجرایی شهرستان باید نسبت به جذب اعتبارات پروژه های نیمه تمام شهرستان از مرکز استان اقدام کنند.

وی اظهار داشت: عمده پروژه های شهرستان بهشهر که بسیاری از آنان جزء نیازهای روستاهای شهرستان است در ردیف اعتبارات استانی قرار دارد و تکمیل و تزریق اعتبار آن از نیازهای مهم و اساسی است.

فرماندار بهشهر با اعلام اینکه در سالجاری هیچ پروژه جدیدی تعریف نشده است؛ خاطر نشان کرد: حتی در صورت اقتضای شرایط هم حداقل 11 سال طول می کشد تا پروژه های نیمه تمام شهرستان بهشهر به اتمام برسد.

خنجری گفت: مبلغ مورد نیاز برای تکمیل پروژه های نیمه تمام شهرستان، حدود 4900میلیارد ریال است.

وی با اشاره به اهمیت تعامل با سرمایه گذاران در شهرستان یادآور شد: تعامل منطقی با سرمایه گذاران و تامین امکانات رفاهی برای جذب آنها برای توسعه شهرستان از موارد لازم و ضروری است.

خنجری، با تاکید بر استقبال از فراهم کردن زیرساخت های لازم برای حضور سرمایه گذاران در شهرستان بهشهر گفت: با توجه به گردشگری و صنعتی بودن شهرستان بهشهر،  جذب سرمایه گذار در صنعت گردشگری و تولیدی، امری ضروری است که همه مسؤولان باید در این بخش فعال تر از گذشته وارد شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز