خبرگزاری کار ایران

در زمینه ترویج و توسعه فرهنگ نماز؛

اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز رتبه نخست را کسب کرد

asdasd
کد خبر : ۶۹۱۰۱۹

اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز در اقامه نماز بین دستگاه‌های اجرایی استان موفق به کسب رتبه اول در برپایی نماز در این اداره کل شد.

به گزارش ایلنا، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز در زمینه ترویج و توسعه فرهنگ نماز در ارزیابی صورت گرفته بین  دستگاه‌های اجرایی استان و در حوزه برنامه‌های عمومی و تأکیدی و پیشنهادی، برخورداری از فضیلت نماز و خدمتگزاری به نماز به رتبه برتر دست یافت و این ارزیابی از سوی ستاد اقامه نماز استان و در محورهای اقامه نماز مطلوب در وقت فضیلت، آموزش کارکنان در زمینه نماز، مسابقه کتابخوانی، تعمیر، تجهیز و بهسازی نمازخانه‌های اداره کل و تابعه، تشویق فعالان امر نماز و برگزاری برنامه‌های فرهنگی برای تشویق نمازگزاران انجام شد.

متن تقدیرنامه استاندار البرز خطاب به اسماعیل خلیلی، مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز، به شرح زیر است:‌

آنگاه که طنین دلنشین وملکوتی موذن از ماذنه عشق به اوج آسمان پر میکشد و جان‌های تشنه وصال حق به اجابت فرمان ((ادعونی استجب لکم)) فرا خوانده می‌شوند تا در صف قائمان قبیله قبله، جان را به جلوه جلال حق جلا بخشند، برخی بندگان که مشمول نسیم رحمت پروردگار هستند در مسیر تحقق  این فریضه بر دیگران پیشی گرفته، در زمره خادمان فرهنگ نماز قرار می‌گیرند. به پاس مساعی ارزشمند شما در ترویج و اشاعه فرهنگ انسان ساز نماز در جامعه اداری و کسب رتبه اول در بین دستگاه‌های اجرایی استان، این تلاش را ارج نهاده و نهایت سپاس و قدردانی خود را تقدیم حضور می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز