خبرگزاری کار ایران

کامکار:

تاکید دولت بر تنظیم بازار و تسهیل رفع موانع تولید است

asdasd
کد خبر : ۶۹۰۶۱۲

معاون استاندار البرز با عنوان اینکه، تولید، تنها راه نجات کشور از بحران اقتصادی است، گفت: دولت روی تنظیم بازار و تسهیل رفع موانع تولید، تاکید دارد.

به گزارش ایلنا، عبادالله کامکار عصر امروز در همایش تعاونگران استان که با حضور مدیران کل و زنان کارآفرین استان البرز برگزار شد با اشاره به نقش بانوان در کارآفرینی و جمعیت بانوان فعال در عرصه کار، تولید و اشتغال اظهار کرد: شورای توسعه و تعاون بانوان کارآفرین شهرک‌های صنعتی استان با هدف افزایش دسترسی بانوان کارآفرین با سرمایه اطلاعات و برنامه‌های دولت، افزایش دسترسی به شبکه های حمایتی دولت، تسهیل ارتقای شغلی زنان و تشویق آنها به کارآفرینی و کسب مهارت‌های شغلی ترویج فرهنگ همکاری بین زنان کارآفرین و دولت و نهادهای غیردولتی آغاز به کار کرده است.

وی افزود: با توجه به تاکید دولت روی تنظیم بازار و تسهیل رفع موانع تولید، استان البرز این موارد را با جدیت دنبال می‌کند.

کامکار تصریح کرد: ایجاد تولید شبکه‌ای و یا خوشه‌های صنعتی از اشتغال بانوان ارتقای سطح دانش تخصصی و حرفه‌ای از طریق آموزش‌های صنعتی، تجارتی و مهارتی آموزش زنان در زمینه‌های صادرات محصولات و کسب و کار و رفع موانع ساختاری بانوان کارآفرین را از دیگر ماموریت‌های توسعه، تعاون بانوان کارآفرین است.

کامکار گفت: دولت دوازدهم برای مقوله تولید و اشتغال تاکید ویژه‌ای کرده چراکه وابستگی به نفت مشکلات بسیاری برای کشور ایجاد کرده لذا امروز، تنها راه نجات کشور، تولید است.

وی افزود: در این راستا حمایت از تولید نشست های متعددی را با وزارت خانه‌های ذی‌ربط با حضور استاندار محترم برگزار کردیم و مشکلات مبتلا به را در سطح ملی پیگیری شده است.

معاون استاندار در ارتباط با اعطای تسهیلات، گفت: بیشتر تولیدکنندگان درخواست کاهش سود بانکی دارند که این موضوع ملی است و در توان استان نیست، اما میتوانیم جرائم بانکی تولیدکنندگان را حل و فصل کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز