خبرگزاری کار ایران

در دیدار فرماندار پردیس با اصحاب‌رسانه مطرح‌شد؛

بدهکار مردم هستیم/ همه ما موظفیم به خبرنگاران پاسخ دهیم/ بزودی جاجرود شهر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۹۰۵۴۵

اولین نشست هم اندیشی اصحاب رسانه با حضور فرماندار شهرستان پردیس، معاون سیاسی انتظامی و بخشدار بومهن امروز برگزار شد.

به گزارش ایلنا، مهندس امیرالله حقیقی فرماندار شهرستان پردیس صبح امروز اولین نشست خود با خبرنگاران و  اصحاب رسانه را برگزار کرد.

وی گفت: اگر خبرنگاران مشکلات شهرستان را منتقل نکنند خیلی از مشکلات مردم مغفول می ماند.

وی از خبرنگاران بعنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان یاد کرد و افزود: سایت فرمانداری باید سایت مرجع و منبع خبری شهرستان شود و ادارات موظفند اقداماتشان را سریع به فرمانداری بفرستند تا در سایت قابل رویت باشد.

فرماندار شهرستان پردیس با بیان اینکه انتقاد سازنده می‌تواند کمک بزرگی باشد گفت: من به نوبه خود از انتقاد استقبال می‌کنم وقتی انتقاد در جهت رفع مشکلات باشد سازنده است.

وی با بیان اینکه بنده به‌عنوان نماینده عالی دولت موظف به پیگیری مسائل و مشکلات هستم اظهار داشت: همه  اخبار را  شخصا در فضای مجازی و نشریات رصد می‌کنم و حتی از موارد کوچک منتشر شده مربوط به شهرستان هم غافل نمی‌شوم.

فرماندار شهرستان پردیس تاکید کرد: ما نمی‌توانیم راحت از مشکلات مردم بگذریم  و  به عنوان فرماندار و نماینده دولت به این مردم بدهکار هستیم و اگر این مردم نبودند ما هم اینجا نبودیم.

وی خاطر نشان کرد: رعایت حقوق شهروندی از اولویت‌های ماست و هرگز نباید به  مردم توهین شود.

مسکن مهر با اعتبار دولتی تکمیل می‌شود

فرماندار شهرستان پردیس با  تاکید بر اینکه بزودی در شهرستان پردیس شاهد رشد بالای جمعیت خواهیم بود اظهار کرد: با قابلیت های این شهرستان از نظر آب و هوا و موقعیت جغرافیایی و پروژه های مسکن مهر بزودی شاید بالغ بر ۷۰۰ هزار نفر جمعیت در پردیس ساکن شوند و خوشبختانه بدلیل اینکه این شهر ساختی مدرن دارد زیرساخت های لازم در آن دیده شده است.

فرماندار شهرستان پردیس با بیان اینکه یکی از وظایف اصلی ما توجه بر مسئله مسکن مهر هست،گفت: واحدهایی که به بهره‌برداری نرسیده با اعتبار و اهتمام دولت به سرانجام می‌رسد.

وی با توجه به توجه ویژه به وضعیت حمل و نقل عمومی شهرستان پردیس گفت: از نیازهای اساسی شهرستان پردیس با توجه به رشد جمعیت توجه به وضعیت حمل و نقل عمومی است و از طریق نمایندگان مجلس و وزیر مربوطه پیگیر راه اندازی  متروی پردیس هستیم.

 جاجرود شهر می‌شود

فرماندار شهرستان پردیس در ادامه این جلسه با بیان اینکه بخش جاجرود به زودی شهر خواهد شد، گفت: بیش از 90 درصد اقدامات قانونی در وزارت کشور انجام شده و شهرجاجرود متشکل از سعید آباد، خسروآباد و روستاهای اطراف خواهد بود.

وی همچنین در این جلسه به میزان اعتبار ناکافی این شهرستان بر مبنای رتبه های پایین شهری و پیگیری و لزوم ثبت پنج لکه صنعتی این شهرستان اشاره کرد.

 خبر : نسا زارع

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز