خبرگزاری کار ایران

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد:

خدمات مدیریت فعلی خیلی قابل دفاع نیست

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۸۳۴

ناهماهنگی کنونی در حقوق کارکنان دولتU ناشی از ضعف در خدمات مدیریت فعلی است و این نکته واقعیت دارد که بخشی از کارکنان در این زمینه با مشکل روبرو هستند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که خدمات مدیریت فعلی، خیلی قابل دفاع نیست و شایسته است تدابیر مطلوب‌تری از سوی دولتمردان در این ارتباط اندیشیده شود.

به گزارش ایلنا از یاسوج، «سید موسی خادمی» در نشستی با مدیرکل و مجموعه‌ای از کارکنان بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد در سالن کنفرانس این اداره کل گفت: ناهماهنگی، نابسامانی و بی‌عدالتی در حقوق کارکنان دولت را می‌بینیم و به همین دلیل نمی‌توان خیلی از خدمات مدیریت فعلی دفاع کرد.

وی با بیان اینکه میانگین حقوق برخی از دستگاه‌ها و شرکت‌های تحت نظارت دولت بالای چهار تا پنج میلیون تومان است، اظهارداشت: متاسفانه در اغلب ادارات این میانگین به یک میلیون و ۳ هزار تومان تا یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: ناهماهنگی کنونی در حقوق کارکنان دولت ناشی از ضعف در خدمات مدیریت فعلی است و اینکه بخشی از کارکنان در این زمینه با مشکل روبرو هستند واقعیت دارد.

خادمی، حقوق کنونی آموزش و پرورش، اقتصاد و دارایی، بهزیستی و وزارت کشور را نسبت به برخی از شرکت‌ها و دستگاههای تحت نظارت دولت نابرابر و بگونه‌ای است که کارکنان این دستگاه‌ها از وضعیت حقوقیشان ناراضی هستند.

وی در ادامه خدمت کردن در حوزه نیازمندان را نیازمند به عشق و علاقه به خدمت دانست و خاطرنشان کرد: با حقوق‌های پرداختی کنونی نمی‌توان در حوزه بهزیستی خوب خدمت کرد اما این عشق به خدمت است که سبب انجام این خدمات شده و می‌شود.

مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست به تشریح آخرین خدمات صورت گرفته در حوزه‌های مختلف این اداره کل پرداخت.

«فضل اله اتابک» گفت: تلاش‌های فراوانی در حوزه‌های مختلف شکل گرفته اما در حوزه رفاهیات با مشکلاتی روبرو هستیم که امیدواریم این مشکلات با همراهی مسوولان استانی در تخصیص اعتبارات بیشتر رفع شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز