خبرگزاری کار ایران

کاوه آفاق: خدا کند پرسپولیس با همین بازیکنان کمش، باعث افتخارمان شود

asdasd
کد خبر : ۶۹۰۰۶۷

کاوه آفاق شامگاه گذشته، در دو نوبت در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی روی صحنه رفت.

به گزارش ایلنا، شب گذشته، جمعه 18 آبان کاوه آفاق طی دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی روی صحنه رفت.

جدیدترین اجرای کاوه آفاق به دو آلبوم «شال» و «با قرص‌ها می‌رقصد» و قطعات قدیمی او اختصاص داشت و شامل نزدیک به 20 قطعه بود.

این هنرمند در تازه‌ترین کنسرت پاییزی‌اش، علاوه بر قطعات قدیمی‌اش چون «شال» ، «اتاق آبی» و «عطر تو»، قطعاتی چون «تو (گلادیاتور)»، «منجی» و «حس» را برای اولین بار اجرا کرد. 

آفاق در سانس اول این اجرا باز هم مانند کنسرت قبلی‌اش در تابستان با همراهی هوادارنش قطعه آهنگ تازه‌ای را ساخت و به مخاطبانش وعده داده این ملودی را در آلبوم جدیدش منتشر کند. او از هوادارانش درخواست کرد تا در انتخاب اسم این قطعه نیز کمک کنند.  

او همچنین در مورد انتقاداتی که از خوانندگانی چون حامد همایون و حمید هیراد مطرح کرده بود، گفت: این بحث را تمام کنیم چون هواداران خوانندگانی که از آن‌ها انتقاد کردم خیلی پیغام دادند و ناراحت شدند. من از  هواداران آن‌ها تشکر می‌کنم و امیدوارم ناراحت نباشند چون به هرحال ما قصد خیر داشتیم اما سوتفاهم بی‌موردی پیش آمد. دیگر از خواننده‌ها انتقاد نمیکنم.

کاوه آفاق در این کنسرت قطعات دیگری چون  «پرانتز»، «بیگانه»، «باشگاه بازنده‌ها»، «دل»، «خواب بازی»، «ماسک» و «شهر من کو» را نیز اجرا کرد.

این خواننده در پایان این کنسرت وعده داد که سومین آلبومش را تا کمتر از دو ماه دیگر روانه بازار کند.

گلوریا هاردی، امیرعباس گلاب، بهرنگ علوی، سینا مهراد و آراد آریا از جمله مهمان‌های این اجرا بودند.

در این کنسرت، آرمان مهربان (رهبر ارکستر و نوازنده پیانو و سینتی سایزرها)، پیام زمانی (درامر)، شهاب آفاقی و آندره خاچیکیان (نوازنده گیتار الکتریک) و مهرداد حامدی (گیتارباس) و آرمان تبریزیان (گیتار تک)، کاوه آفاق را همراهی کردند.

او در بخشی از این اجرا که شامگاه گذشته برگزار شد، گفت: فردا پرسپولیس تیم ملی ماست و مطمئنا تیم ملی ما که پرسپولیس است می‌ترکاند. خدا کند پرسپولیس با همین چهار بازیکنی که برایش مانده باعث افتخار ما شود.

کنسرت این خواننده به تهیه‌کنندگی شرکت هنر اول، مجید محسنی و ساسان کرمانی (مدیرعامل شرکت شیمی قهرمان اسپانسر کنسرت) برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز