خبرگزاری کار ایران

«شالِ» کاوه آفاق به بازار آمد

asdasd
کد خبر : ۶۴۰۴۹۳

دومین آلبوم رسمی کاوه آفاق (خواننده موسیقی پاپ – راک) امروز، سه‌شنبه دوازدهم تیر با عنوان «شال» در بازار موسیقی منتشر شد.

به گزارش ایلنا، دومین آلبوم کاوه آفاق (خواننده پاپ – راک) در حالی امروز، سه‌شنبه دوازدهم تیر در دسترس مخاطبان قرار گرفت که این خواننده پیش‌تر آلبوم «با قرص‌ها می‌رقصد» را دو سال پیش روانه بازار موسیقی کرده بود. دومین آلبوم رسمی کاوه آفاق به تهیه‌کنندگی محمدحسین توتونچیان و مدیریت اجرایی محسن هردان تهیه و تولید و از سوی پخش هنر اول روانه بازار موسیقی شده است.

«شال»، «ملودی»، «باشگاه بازنده‌ها»، «امسال»، «تو»، «غم بی‌پایان»، «پرانتز»، «دل»، «منجی» و «مرز مرده» عنوان قطعاتی هستند که در این آلبوم به آهنگسازی کاوه آفاق منتشر شده است. کاوه آفاق و علی توده‌فلاح (ترانه‌سرا)، آرمان مهربان، اشکان دباغ، آرین نائینی، شهاب آفاقی و پدرام آزاد (تنظیم‌کننده) نیز دیگر عوامل اجرایی آلبوم «شال» را تشکیل می‌دهند.

او درباره آلبوم جدید خود گفته است: این آلبوم شامل چند کار قدیمی و پرخاطره من در کنار آثار جدید است که امیدوارم مورد توجه مخاطبان موسیقی قرار بگیرد.

مراسم رونمایی و جشن امضای آلبوم «شال» ساعت ۱۶:۳۰ روز چهارشنبه ۱۳ تیر در شهر کتاب «ابن سینا» واقع در شهرک غرب برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز