خبرگزاری کار ایران

کاوه آفاق به یاد قربانیان سردشت خواند؛

از کنسرت با ماسک شیمیایی تا خیابان سردشت در هیروشیما

asdasd
کد خبر : ۵۷۷۰۴۶

در جریان برگزاری کنسرت کاوه آفاق که به یاد قربانیان حمله شیمیایی در سردشت اجرا شد، اعضای گروه‌ با ماسک روی صحنه حاضر شدند.

به گزار ایلنا، کاوه آفاق در حالی جدید‌ترین کنسرت خود را برگزار کرد که قطعه «شهر من کو» را به شهر «سردشت» کرمانشاه که در جریان جنگ ایران و عراق شیمیایی شده است، تقدیم کرد و هنگام اجرای آن نوازندگان گروه‌اش با ماسک‌های شیمیایی، نواختند.

این خواننده کنسرت خود را شب گذشته نهم دی‌ماه در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار کرد که با استقبال مخاطبان روبرو شد.

در بخشی از این کنسرت قطعه «شهر من کو» اجرا شد؛ آفاق پیش از اجرای این قطعه گفت: من پس از زلزله کرمانشاه به آنجا رفته بودم؛ شهر سردشت در آن منطقه اولین شهری است که در دنیا شیمیایی شده است. جالب اینجاست که در هیروشیما به عنوان اولین شهری که مورد حمله بمب اتم قرار گرفته خیابانی به نام سردشت وجود دارد و در سردشت خیابانی به نام هیروشیما وجود دارد.

او ادامه داد: ما باید حساب افرادی که دلاورانه برای کشورمان جنگیدند و شهید شدند را با بقیه جدا کنیم. من می‌خواهم این قطعه را به مردم سردشت تقدیم کنیم. هنگام اجرای این قطعه نوازندگان ارکستر آفاق با ماسک‌های شیمیایی حضور داشتند.

این خواننده تمامی تماشاگران کنسرت شب گذشته را مهمان‌های ویژه این اجرا معرفی کرد. خالق آهنگ‌های شال و اتاق آبی و عطر تو در این کنسرت به تاخیر انتشار آلبوم جدیدش اشاره کرد و گفت: از آن‌جایی که آلبوم جدیدم دیر‌تر از زمانی که قول داده بودیم، منتشر می‌شود و برخی از مخاطبان این کنسرت برای شنیدن قطعات جدید در این‌جا حضور پیدا کردند چند اثر از آلبوم جدیدم را اجرا می‌کنم.

از کنسرت با ماسک شیمیایی تا خیابان سردشت در هیروشیما

او گفت: باشگاه بازنده‌ها از آلبوم جدیدم است مطمئناً شعر آن را بلد نیستید اما کاری در رابطه با آدم‌های پاک و نوازنده‌های خیابانی، است.

خواب بازی، باشگاه بازنده‌ها، حق، بدرود، اتاق آبی، ملودی، حس، شهر من کو، ضدگلوله، عطرتو، دل، پرانتز، فلوکستین، بیگانه، عبور، کلنجار، ماسک و شال قطعاتی بودند که در این کنسرت اجرا شدند.

در این کنسرت آرمان مهربان رهبر ارکستر و نوازنده پیانو و سینتی سایزر‌ها، پیام زمانی درامر، شهاب آفاقی و آندره خاچیکیان نوازنده گیتار الکتریک و مهرداد حامدی گیتارباس و آرمان تبریزیان گیتار تک، کاوه آفاق را همراهی کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز