خبرگزاری کار ایران

به همت امور بانوان شهر پردیس برگزار شد؛

مراسم ویژه بانوان پردیس به مناسبت ۲۸ صفر و ۱۳ آبان

asdasd
کد خبر : ۶۸۹۲۲۸

مراسم بزرگداشت روز ۱۳ آبان و عزاداری ویژه ۲۸ صفر به همت کمیسیون بانوان شورای شهر پردیس در مجموعه فرهنگی- ورزشی شهرداری این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از پردیس، مراسم بزرگداشت روز ۱۳ آبان امروز در سالن شهدای گمنام شهرداری پردیس به همت کمیسیون بانوان شورای اسلامی این شهر ، با حضور سیده مریم موسوی رئیس کمیسیون بانوان برگزار شد.

در این مراسم که با حضور دانش آموزان شهر پردیس و جمعی از بانوان برپا شد، گروه های هنری شهر به اجرای تواشیح، سرود، تئاتر و یکسری برنامه های فرهنگی هنری پرداختند.

مریم موسوی رئیس امور بانوان پردیس در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایلنا گفت: با توجه به تعداد بالای بانوان شهروند ساکن در پردیس و تلاقی ایام الله ۱۳ آبان و مراسم عزاداری ویژه آخر ماه صفر به همت کمیسیون بانوان شورای شهر پردیس برنامه ای مختص بانوان تدارک دیده شد.

وی افزود: در این مراسم ورود آقایان ممنوع بود و خود بانوان هنرمند و فرهنگی شهر به اجرای برنامه های متنوع پرداختند و ضمن گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی به مناسبت ایام پایانی ماه صفر سوگواری کردند.

به گفته رئیس امور بانوان شهر پردیس این مراسم با همکاری شهرداری، شورا و اداره آموزش و پرورش پردیس به اجرا درآمد و بالغ بر هزار دانش آموز مقطع متوسطه در آن مشارکت داشتند‌.

گفتنی است گروه های برتر هنری صافات و هنر مقدس از برگزار کنندگان این مراسم بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز