خبرگزاری کار ایران

حجازی، در دیدار با اعضای هیئت اجرایی خانه کارگر مازندران تاکید کرد:

کار مضاعف در شهرداری در جهت توسعه و پیشرفت شهری

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۴۰۳

تا زمانی که در قائم شهر بعنوان شهردار خدمت می کنم، کار مضاعف را در پیش خواهم گرفت و از همه همکارانم در شهرداری می خواهم بیشتر از حد معمول و بیشتر ازحد توان خود فعالیت نمایند.

سرپرست شهرداری قائم شهر گفت: مهمترین شرط قبول خدمت در قائم شهر، حمایت و هدایت از سوی شورای اسلامی شهر بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، سید علی حجازی در دیدار با اعضای هیئت اجرایی خانه کارگر استان مازندران و کانون بازنشستگان قائم شهر، با بیان اینکه مهمترین شرط قبول خدمت در قائم شهر، قول حمایت و هدایت از سوی شورای اسلامی شهر بود، اظهار داشت: این دو مؤلفه در کنار هم نمود پیدا می کند و هرکدام به تنهایی کارایی نخواهد داشت.

وی در ادامه به شهدای کارگری اشاره کرد و افزود: شهدای کارگری، با بضاعت مالی اندک بهترین متاع خود که همان جان با ارزش بود را در طبق اخلاص نهادند و در راه آرمان های امام(ره) و انقلاب اسلامی نثار کردند.

سرپرست شهرداری قائم شهر اذعان داشت: تا زمانی که در قائم شهر بعنوان شهردار خدمت می کنم، کار مضاعف را در پیش خواهم گرفت و از همه همکارانم در شهرداری می خواهم بیشتر از حد معمول و بیشتر ازحد توان خود فعالیت نمایند.

حجازی، با بیان اینکه قائم شهر بدلیل داشتن محیط کارگری همیشه مظلوم مانده است تصریح کرد: باید بی مهری هایی که به این شهر شده را با کار و تلاش دو چندان برطرف نماییم.

وی، در ادامه به هدایت آبهای سطحی در زمان بارندگی که منجر به آبگرفتگی معابر می شود اشاره کرد و افزود: باید تدبیری بیاندیشیم تا این مشکل حل شود و این کار، همکاری همه اعضای شورا و مدیریت شهری را می طلبد.

سرپرست شهرداری قائم شهر ادامه داد: درآمد شهرداری، از منابع دولتی تامین نمی شود و دستش در جیب مردم است و ما در قبال همه آنانی که با بضاعت کم مالی همچنان عوارض شهری را بموقع پرداخت می نمایند مسئول هستیم و باید به بهترین نحو ارائه خدمت دهیم.

وی با بیان اینکه کار در شهرداری، تعطیلی وجود ندارد به کج فهمی و کج سلیقه ای برخی افراد مبنی بر کار در روزهای تعطیل بویژه عزاداری ها اشاره کرد و گفت: ما به نظر این افراد توجه نمی کنیم زیرا، در تعطیلات رسمی بمناسب عزاداری، مردم در سطح شهر تجمع می کنند تا در هیئات عزاداری شرکت نمایند و همین امر می طلبد تا شهرداری با فراهم آوردن امکانات مناسب، شرایط را برای رفاه حال این عزیزان مهیا نماید.

حجازی در پایان گفت: مهمترین توشه برای من آبروی کاری ام می باشد که فدای هیچ کس نخواهم کرد زیرا معتقدم ما با کردن و فعالیت بیشتر می توانیم از نارضایتی مردم بکاهیم.

گفتنی است در پایان، دبیر اجرایی خانه کارگر، اعضای هیئت اجرایی خانه کارگر استان و همچنین جمعی از کانون بازنشستگان قائم شهر، با دادن لوح سپاس حمایت خود را از شهردار جدید قائم شهر اعلام نمودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز