خبرگزاری کار ایران

امروز انجام شد؛

دیدار معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور با استاندار البرز

asdasd
کد خبر : ۶۸۹۱۸۳

استاندار البرز در دیدار با معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور در خصوص راهکارهای تعامل بیشتر در راستای آمادگی و مقابله استان در برابر مخاطرات طبیعی به گفتگو نشست.

به گزارش ایلنا، محمدعلی نجفی در این دیدار که در حوزه استاندار برگزار شد، با تشریح وضعیت استان البرز، افزود: البرز، استانی ویژه در کشور محسوب می‌شود که فرصت ها و تهدیدهای فراوانی دارد.

وی ادامه داد: این استان به دلایل عدیده ای نیازمند مدیریتی هوشمندانه و اتخاذ تدابیری خاص در جهت بهره‌مندی از فرصت ها و پیشگیری از تهدیدها، است.

نجفی افزود: البرز در حوزه مدیریت بحران بسیار فعال حضور دارد که همچنان نیز جای پیشرفت در این بخش مورد انتظار است.

وی به تجارب زلزله سال 69 در رودبار اشاره کرد و افزود: باید از ظرفیت های موجود در مواقع بحرانی استفاده کرد چراکه این امر حتی در کشورهای همسایه نیز اعمال می‌شود و با تعریف سیستمی، دارایی‌های افراد حقیقی و حقوقی احصا شده و موارد مورد استفاده آنها تعیین می شود.

نجفی خاطرنشان کرد: البرز استان معین تهران است از این رو باید با نگاه ملی، موانع را برطرف کرد.

وی ادامه داد: آموزش یکی از ارکان اصلی مدیریت بحران است از این رو سند آموزش مدیریت بحران استان تهیه و تدوین شد و به دستگاه های ابلاغ شده است.

اکبرپور، معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور نیز در این دیدار به پویایی و پیگیری استاندار البرز به عنوان محرکی قوی برای ارائه خدمات بیشتر به استان اشاره کرد و افزود: ۱۹ مانور سال های گذشته در تهران برگزار شد و با توجه به عملکرد مطلوب شورای هماهنگی استان البرز، بیستمین مانور سراسری مدارس کشور برای اولین بار در تاریخ ۷ آذر ۹۷ در البرز برگزار می گردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز