خبرگزاری کار ایران

نشست «پا به پای ناصرخسرو بر جادۀ ابریشم» برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۸۷۹۱۱

یکصد و هشتمین نشست از سلسله نشست‌های مؤسسۀ پژوهشی میراث مکتوب با عنوان «پا به پای ناصرخسرو بر جادۀ ابریشم» برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، یکصد و هشتمین نشست از سلسله نشست‌های مؤسسۀ پژوهشی میراث مکتوب با عنوان «پا به پای ناصرخسرو بر جادۀ ابریشم» برگزار می‌شود.

در این نشست، محمدرضا توکلی صابری سخنرانی خواهد کرد.

محمدرضا توکلى صابرى استاد بازنشستۀ داروسازى و شیمى پزشکى، در سال ١٣٨٢ براى اولین بار مسیر سفر ناصرخسرو را به تدریج در طى هفت سال پیموده و از مکان‌هایى که ناصرخسرو گذشته بود، عکس و فیلم گرفت. ایشان گزارش خود از این دیدارها را در کتاب سفر برگذشتنى نوشته است.

توکلی صابری در پایان این مسیر طولانی به دیدار مزار ناصرخسرو در کوهستان‌هاى بدخشان رفته و گزارش این سفر و اولین عکس‌ها از آرامگاه ناصرخسرو را در کتاب سفر دیدار منتشر کرد. هر دو کتاب سفر برگذشتنى و سفر دیدار موفق به دریافت جایزۀ ادبی جلال آل احمد شدند.

موضوع این نشست گزارش سفر وی پا به پای ناصرخسرو است.

این نشست روز دوشنبه ۱۴ آبان سال جاری از ساعت ۱۶ الی ۱۷:۳۰ در مؤسسۀ پژوهشی میراث مکتوب واقع در خیابان انقلاب بین خیابان ابوریحان و دانشگاه پلاک ۱۱۸۲ ساختمان فروردین طبقه دوم واحد ۸ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز