خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت ساماندهی مشاغل تهران در گفت و گو با ایلنا:

نیروی انتظامی ۴۰ واحد صنفی در ناصرخسرو را پلمب کرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۲۵۸

شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل وظیفه دارد در مورد مغازه‌ها، انبار‌ها و شرکت‌های صنفی وارد کار شود نگهداری این مواد در خانه از مصادیق قاچاق و برهم زدن امنیت شهر و کشور است که برعهده ما نیز نیست.

ایلنا: مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل تهران، گفت: هفته گذشته ۴۰ واحد صنفی در ناصرخسرو توسط ناجا پلمب شد.

" رضا قدیمی " در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، با بیان اینکه ناصرخسرو از مواد شیمیایی پاک شده است، تصریح کرد: شرکت ساماندهی مشاغل شهرداری تهران به صورت محسوس و نامحسوس انبارهای محدوده ناصرخسرو را رصد می‌کند و در این مسیر با کمک نیروی انتظامی انبارهای زیادی کشف شده است.

وی ادامه داد: تمامی جوازهای کسب شیمیایی فروشان در منطقه ناصرخسرو باطل شده است و به استناد قانون نظام صنفی با باطل شدن این اسناد اداره کل اماکن ناجا در صورت فعالیت می‌تواند این واحد‌ها را پلمب کند در همین راستا هفته گذشته ۴۰ واحد پلمب شد.

مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل تهران با اشاره به اینکه از صاحبان این مشاغل دعوت شده تا جواز صنفی دیگری برای فعالیت اخذ کنند، درباره آتش‌سوزی یک خانه مسکونی در محدوده ناصرخسرو به دلیل نگهداری مواد شیمیایی، گفت: این آتش سوزی به دلیل نگهداشت مواد شیمیایی نبوده است.

قدیمی در ادامه افزود: شاید یک نفر در این زمینه تخلف کند شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل وظیفه دارد در مورد مغازه‌ها، انبار‌ها و شرکت‌های صنفی وارد کار شود نگهداری این مواد در خانه از مصادیق قاچاق و برهم زدن امنیت شهر و کشور است که برعهده ما نیز نیست.

وی تاکید کرد: آنچه وظیفه شرکت ساماندهی بوده است صفر تا ۱۰۰ در حوزه مواد شیمیایی ناصرخسرو انجام شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز