خبرگزاری کار ایران

شهردار فردیس:

بهره‌برداری از باند شمالی پروژه بلوار مپنا در بهمن ماه جاری/ احداث باند فضای سبز

asdasd
کد خبر : ۶۸۷۱۴۰

شهردار فردیس گفت: باند شمالی بلوار مپنا این شهر تا بهمن ماه سال جاری به بهره برداری می رسد.

به گزارش ایلنا، منوچهر غفاری عصر چهارشنبه در حاشیه بازدید از روند اجرایی پروژه بلوار مپنا، با بیان اینکه این بلوار در گذشته برای دسترسی محلی احداث شده بود، گفت: فضای صنعتی بلوار مپنا و تراکم جمعیتی شمال این بلوار، موجب شده است که بلوار مپنا به یکی از پرترددترین مسیرهای شهر فردیس تبدیل شود که این مهم بر لزوم اقدام جدی مدیریت شهری تاکید داشته است.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری فردیس برای کاهش بار ترافیکی بلوار مپنا اقدام به احداث یک بسته عمرانی کرده است، اظهار داشت: برای آغاز عملیات اجرایی و احداث پروژه بلوار مد نظر در سال گذشته دو میلیارد تومان از سوی مدیریت شهری فردیس تخصیص یافته است.

شهردار فردیس افزود: در سال جاری نیز ۲.۵ میلیارد تومان برای ادامه عملیات عمرانی و تکمیل پروژه بلوار مپنا پیش‌‌‌بینی شده است.

غفاری از آغاز فاز دوم عملیات اجرایی پروژه بلوار مپنا طی ۱۰ روز آینده خبر داد و تصریح کرد: طول این بلوار ۲.۵ کیلومتر و عرض آن نیز ۵۰ متر است. 

وی با بیان اینکه مدیریت شهری فردیس در نظر دارد بسته‌ای از پروژه‌‌‌های عمرانی را در محدوده بلوار مپنا احداث کند، خاطرنشان کرد: پیاده‌‌‌روسازی و احداث حدود ۵۰ هزار متر مربع باند فضای سبز در حاشیه این بلوار از جمله اقدامات شهرداری فردیس خواهد بود.

شهردار فردیس با بیان اینکه فضای متراکم شهری ضلع شمالی بلوار مپنا با فضای صنعتی ضلع جنوبی این بلوار باهم متمایز شده است، ابراز داشت: این معبر دو فضای کاربری متفاوت را به هم پیوند می‌‌دهد. به همین منظور مدیریت شهری فردیس در راستای ایجاد فضای مفرح برای شهروندان در حاشیه این بلوار تلاش می‌‌کند.

غفاری از بهره‌‌برداری از باند شمالی بلوار مپنا در دهه فجر خبر داد و ابراز داشت: پس از بهره‌‌برداری از این باند، بار ترافیکی به تدریج به باند شمالی منتقل می‌‌شود و مدیریت شهری اقدامات لازم را برای آغاز عملیات عمرانی باند جنوبی بلوار مپنا انجام می‌‌دهد.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری فردیس در نظر دارد مجموعه پروژه‌‌‌‌های عمرانی بلوار مپنا را تا ابتدای سال آینده به بهره‌‌‌برداری برساند، عنوان کرد: حدود سه میلیارد تومان برای احداث باند فضای سبز این بلوار در نظر گرفته شده که تحقق این امر در افزایش رضایتمندی شهروندان تاثیر دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز