خبرگزاری کار ایران

شهردار فردیس تاکید کرد:

لزوم تلاش ویژه پرسنل شهرداری فردیس در راستای توسعه شهر

asdasd
کد خبر : ۶۸۰۳۸۵

شهردار فردیس بر لزوم تلاش ویژه پرسنل شهرداری فردیس در راستای توسعه و پیشرفت شهر تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، منوچهر غفاری در آیین تودیع و معارفه مدیران شهرداری فردیس، با بیان اینکه شهرداری شرایط خاصی را به علت انتزاع تا تثبیت مدیریت شهری سپری می‌کند، اظهار کرد: مدیران و مسئولان باید توجه داشته باشند که عملکردشان مورد قضاوت مردم و مسئولان قرار می‌گیرد.

وی در ادامه با بیان اینکه کسب رضایت خداوند بالاترین هدف در کار است، تاکید کرد: کمبود پرسنل و کمبود های زیرساختی مشکلاتی است که همه مدیران در شهرداری فردیس با آن مواجه هستند.

غفاری با بیان اینکه وضعیت نسبتا خوبی در شهر داریم، گفت: این موضوع به همت همه همکاران صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه مزایای پرسنل شهرداری فردیس به نسبت مزایای پرسنل شهرداری کرج کمتر است، خاطرنشان کرد: این موضوع موجب نمی شود که به وظایف خود عمل نکنیم هرچند که لایحه مزایای پرسنلی توسط شورای اسلامی شهر تصویب شده است.

شهردار فردیس با اشاره به اینکه لازم است هرآنچه در توان داریم به کار ببندیم تا شاهد راندمان در عملکرد شهرداری باشیم، افزود: هیچ توجیهی برای کم کاری وجود ندارد.

وی بر لزوم رعایت سلامت اداری تاکید کرد و گفت: همه کارکنان باید احساس غیرت نسبت به مجموعه کاری خود داشته باشند. لایحه پرداخت مزایای پرسنلی توسط شورای‌شهر فردیس تصویب شده و درصددیم پس از تصویب در هیئت نظارت، این مزایا را به پرسنل زحمتکش شهرداری پرداخت کنیم.

غفاری با بیان اینکه تودیع و معارفه به دلیل کم کاری مدیران مجموعه نیست بلکه به‌منظور ایجاد انگیزه و تلاش بیشتر انجام می‌شود، تصریح کرد: پرسنل شهرداری فردیس در راستای بهبود و تثبیت وضعیت شهر تلاش می‌کنند اما برای رسیدن به وضعیت مطلوب لازم است هرکه در حد تلاش خود از اندازه ای که برای وی تعریف شده است، بیشتر کار کند و بازدهی را بالا ببرد.

وی با بیان اینکه در حوزه عمران شهرداری فردیس لازم است که شبانه‌روزی تلاش شود، عنوان کرد: با انجام اقدامات جدی می‌توان شاهد رفع خلاء‌ها بود. حوزه عمران یکی از مهمترین حوزه‌های شهرداری است و پرسنل این حوزه باید در راستای جبران عقب ماندگی ها و آبادانی شهر تلاش کنند.

شهردار فردیس، منطقه یک شهرداری فردیس را قلب شهر فردیس دانست و گفت: انتظار می رود مدیران این مجموعه به صورت تمام وقت در راستای توسعه و پیشرفت شهر تلاش کنند.

در این آیین امیر سعید حدادیان به‌عنوان امور عمرانی شهردار فردیس، سید محسن ترابی به‌عنوان سرپرست معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل شهرداری فردیس، شهرام وارسته به عنوان سرپرست مدیریت منطقه یک شهرداری فردیس و حسین جعفری نیز به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع منطقه یک شهرداری فردیس منصوب شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز