خبرگزاری کار ایران

زهرا نژاد بهرام متذکر شد:

پروژه‌های نیمه تمام بر زندگی شهروندان اثر منفی گذاشته است

asdasd
کد خبر : ۶۸۲۹۹۹

زهرا نژاد بهرام با اشاره به قراردادن پروژه‌های بالای ۸۰ درصد در اولویت برنامه‌های مدیریت شهری بر این نکته تاکید کرد که این پروژه‌ها بر زندگی و تعاملات شهروندان تاثیرگذار بوده و آنان را با مشکلات جدی مواجه کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عضو هیات رئیسه شورای شهر در نود و پنجمین جلسه شورای شهر تهران، از شهرداری بابت رسیدگی به ترافیک تقاطع استاد معین، آزادی تشکر و بر لزوم اتمام پروژه‌های بالای ۸۰ درصد که بر زندگی و تعاملات شهروندان تاثیرگذار است، تاکید کرد‌.

نژاد بهرام گفت: از شهردار و همکارانشان برای فعالسازی پروژه‌های نیمه تمام نظیر پروژه صیاد شیرازی، کنارگذر امام علی و پروژه‌های دیگری نظیر آن تشکر می‌کنم.

عضو هیات رییسه شورا مشخصا به زیرگذر تقاطع استاد معین و آزادی اشاره کرد که حدود سه سال فشار زیادی را به شهروندان وارد کرده است و گفت: با آغاز عملیات بازگشایی متاسفانه مسیر ترافیکی شدیدی برای شهروندان ایجاد شده بود و پروژه سه سال متوقف بود که با همت شهردار منطقه و معاون عمرانی مورد رسیدگی قرار گرفت.

به گفته نژاد بهرام، جدی‌ترین معارضین این پروژه مانند معارضین سازمانی؛ وجود لوله‌های گاز و خطوط انتقال برق و بویژه لوله‌های انتقال آب بود و خوشبختانه معارضین ضلع شرقی برطرف شد و هم اکنون ضلع غربی آن در حال برطرف شدن است و تا پایان سال مشکل این منطقه به کلی حل خواهد شد.

نژاد بهرام همچنین از شهرداری خواست نسبت به ترمینال شرق که بیش از ۹۰ درصد عملیات عمرانی آن به پایان رسیده، اقدام عاجل را انجام دهد.

وی با قرار دادن پروژه‌های بالای ۸۰ درصد در اولویت، بر این نکته تاکید کرد که این پروژه‌ها بر زندگی و تعاملات شهروندان تاثیرگذار بوده و آنان را با مشکلات جدی مواجه کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز