خبرگزاری کار ایران

فراهانی مطرح کرد؛

لزوم توجه به وضعیت علایم ترافیکی و ارتقای سطح ایمنی معابر شهری

asdasd
کد خبر : ۶۸۲۹۷۷

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران با ارائه تذکری نسبت به وضعیت علایم ترافیکی و ارتقای سطح ایمنی معابر شهری واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجید فراهانی در جریان نود و پنجمین جلسه علنی شورای شهر تهران گفت: علائم ترافیکی راهنما و هدایتگر سرنشینان خودروها و عابرین پیاده و زمینه ساز ارتقای ایمنی و کیفیت راه‌ها به شمار می‌آیند؛ بر همین اساس در بودجه سال 1397 شهرداری تهران برای اجرای علایم افقی ترافیکی مبلغ 422 میلیارد ریال، تعمیر و تعویض علائم عمودی ترافیکی مبلغ 239 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی و به تصویب شورای اسلامی شهر تهران رسیده است.

فراهانی گفت: متاسفانه این خدمت رسانی در برخی معابر به علل مختلف به نحو مطلوبی ارائه نمی‌شود که لازم است برای رفع این نقصان و ارتقای سطح کیفیت و ایمنی عبور و مرور شهروندان مورد توجه جدی قرار گیرد.

عضو شورای شهر تهران افزود: به عنوان نماینده مردم شریف تهران در اجرای بند 3 ماده 71 قانون شوراهای اسلامی کشور، درباره «لزوم توجه به وضعیت علایم ترافیکی و ارتقای سطح ایمنی معابر شهری» به شهرداری تهران تذکر می‌دهم و  انتظار دارم شهرداری بیش از پیش به مساله ایمنی معابر توجه کند.

وی در پایان اظهار کرد: امیدوارم با اقدام به موقع، موثر و اهتمام جناب آقای مهندس افشانی، شهردار تهران شاهد توجه بیش از پیش به ایمنی معابر و عبور و مرور شهروندان در سطح شهر باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز