خبرگزاری کار ایران

از دسترس‌پذیر ساختن ایستگاه‌های اتوبوس و مترو برای معلولان و نابینایان متشکریم

asdasd
کد خبر : ۶۸۱۱۰۱

عضو شورای شهر تهران بابت دسترس پذیر ساختن ایستگاه های اتوبوس و مترو برای معلولان و نابینایان تشکر کرد.

به گزارش ایلنا، مجید فراهانی در نودوچهارمین جلسه شورای شهر تهران اظهار کرد: پیرو تذکر هفته پیش اینجانب در خصوص ضرورت بازنگری در ایستگاه‌های اتوبوس و مترو جهت دسترس پذیر ساختن ایستگاه‌ها مطلع شدیم با پیگیری معاونت محترم حمل و نقل و ترافیک خوشبختانه اتوبوسرانی شروع به بازنگری در خصوص گیت‌های مسئله دار کرده و تا شب گذشته برخی ایستگاه‌ها همچون گیت‌های بی آر تی میدان فردوسی و منتظری اصلاح شده است.

فراهانی افزود: قبلا بین تجهیزات کارت خوان اتوبوس در برخی ایستگاه‌ها فاصله مناسب وجود نداشت که با تاشو کردن چنگک‌ها مشکل عبور و مرور ویلچر معلولان حل شده است.

وی ادامه داد: همچنین تابلویی به خط بریل جهت استفاده نابینایان در ایستگاه‌های اتوبوس در حال نصب است که جای تشکر و قدردانی دارد که با این سرعت و دقت اصلاح هندسی ایستگاه‌ها آغاز شده است.

عضو شورای شهر تهران در پایان اظهار امیدواری کرد در زمان کوتاهی کل اصلاحات لازم به منظور دسترس پذیر ساختن ایستگاه‌های مترو و اتوبوس و نیز عبور و مرور ایمن در این ایستگاه‌ها برای معلولان و نابینایان به اتمام  برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز