خبرگزاری کار ایران

لحظاتی قبل؛

جلسه علنی مجلس شورای اسلامی آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۶۸۲۸۸۹

جلسه علنی مجلس شورای اسلامی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به ریاست علی لاریجانی دقایقی پیش آغاز شد.

دستور امروز پارلمان به شرح زیر است:

بررسی طرح یک فوریتی ساماندهی زندانیان و کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها

گزارش کمیسیون کشاورزی در  مورد عدم اجرای حکم قانونی برنامه ششم در مورد بخشودگی سود و کارمزد و جریمه وام های دریافتی کشاورزان خسارت دیده و همچنین بررسی طرح یک فوریتی اصلاح قانون بودجه در دستور کار جلسه علنی امروز (یکشنبه‌) مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

نمایندگان در ادامه‌ تقاضای عده ای از نمایندگان برای رسیدگی به طرح بانکداری طبق اصل "۸۵" ، طرح یک فوریتی اصلاح بند "چ" ماده "۸۸" قانون برنامه ششم و گزارش کمیسیون صنایع در مورد موضوع توقف ثبت سفارش خودرو و افزایش تعرفه واردات خودرو را در دستور کار دارند.

طرح یک فوریتی الحاق جزء "ز" به بند پنج ماده "۶" قانون اصلاح موادی به قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل "۴۴" سوال حسن کامران از وزیر نیرو و انتخاب دو ناظر مجلس شورای اسلامی در هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران، شورای عالی استاندارد و شورای عالی بیمه از دیگر دستور کارهای جلسه امروز علنی مجلس شورای اسلامی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز