خبرگزاری کار ایران

سردار محمدیان خبر داد:

کشف 80 میلیارد کالای قاچاق در شهرک صنعتی صفادشت/یک قاچاقچی دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۶۸۲۸۳۸

فرمانده انتظامی استان از کشف 19 هزار قطعه انواع کالای قاچاق به ارزش 80 میلیارد ریال از یک انبار در شهرک صنعتی صفادشت، خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار عباسعلی محمدیان امروز در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به نامگذاری سال 97 از سوی  رهبر انقلاب به‌نام "حمایت از کالای ایرانی" و اجرای طرح تشدید برخورد با قاچاقچیان کالا در این استان، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان در اجرای طرح کنترل کارگاه‌ها و شرکت‌های صنعتی تولید کالا از یک انبار دپوی کالای قاچاق در شهرک صنعتی صفادشت مطلع شدند.

وی افزود: ماموران با دریافت نیابت قضایی به شهرک صنعتی اعزام و در بازرسی از انبار مذکور تعداد 19 هزار انواع کالای قاچاق شامل اتوبخار، پنکه، خشک‌کن برقی، بخارپز و ... قاچاق کشف کردند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: صاحب این انبار با استفاده از بسته‌بندی‌های مناسب و درج برچسب استاندارد کالا و ارائه گارانتی، کالای قاچاق را به‌صورت ماهرانه درون این بسته‌ها جاسازی کرده بود.

سردار محمدیان با بیان اینکه در این رابطه یک‌نفر دستگیر و انبار مربوطه پلمپ شد، گفت: ارزش کالاهای مکشوفه 80 میلیارد ریال برآورد شده است.

گفتنی است، کالای قاچاق مکشوفه پس از هماهنگی در اختیار پلیس آگاهی غرب استان تهران قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز