خبرگزاری کار ایران

در استان البرز؛

توزیع پوشک و پد بهداشتی با نرخ مصوب توزیع می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۸۲۶۹۲

سرپرست اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز از ورود پوشک بچه و پد بهداشتی با نرخ مصوب در بازار استان البرز خبر داد.

به گزارش ایلنا، سیامک آقایی امروز در جمع خبرنگاران، گفت: پوشک بچه و پد بهداشتی با قیمت مصوب سازمان حمایت از مصرف کنندگان روانه بازار شده و در فروشگاه‌های زنجیره‌ای، داروخانه‌ها و سوپر مارکت‌های معتبر در دسترس است.

سرپرست اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز در خصوص قیمت تعیین شده این کالاها بیان داشت: به تناسب تعداد موجود در هر بسته پوشک، نرخ نهایی بین 540 هزار و 300 ریال تا 773 هزار و 200 ریال و برای پدهای بهداشتی نیز بر مبنای ظرفیت بسته ها بین 45 هزار ریال تا 115 هزار و 900 ریال، نرخ تعیین شده است.

آقایی با اشاره به اینکه بر روند توزیع این کالاها از انبار مرکزی تا خرده فروشی ها نظارت دقیقی صورت میپذیرد بیان داشت: در صورت بروز هر گونه تخلف در این زمینه، شهروندان میتوانند گزارشات خود را در تمام ساعات شبانه روز با سامانه 124 مطرح کنند.

سرپرست اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز در خاتمه تصریح کرد: مردم استان البرز درباره روند توزیع این اقلام بهداشتی و دیگر کالاهای اساسی خصوصا مواد غذایی به هیچ‌وجه نگران نباشند چرا که به قدر کافی، کالا در انبارها موجود بوده و جای هیچگونه نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز