خبرگزاری کار ایران

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان قزوین خبر داد:

کشف دو تخلف شکار در استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۶۸۲۴۸۷

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان قزوین از کشف دو تخلف شکار در شهرستان های البرز و آوج خبرداد.

به گزارش  ایلنا، غلامرضا جهان تیغ با اعلام این خبر  افزود: در پی گزارش مردمی مبنی بر شکار غیر مجاز یک رأس بز وحشی توسط یک شکارچی متخلف در ارتفاعات و زیستگاه‌های کوهستانی شهرستان البرز، ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان به همراه پرسنل یگان حفاظت اداره کل وارد عمل شدند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان قزوین افزود: متهم پس از شکار بز وحشی لاشه آن را به یک منزل مسکونی انتقال داده بود که ماموران  پس از گرفتن حکم دستگاه قضایی وارد منزل مسکونی شدند و در بازرسی از منزل مقداری گوشت بز وحشی کشف و ضبط شد.

جهان تیغ در ادامه گفت: طی یک عملیات دیگر ماموران یگان حفاظت شهرستان آوج یک متخلف دیگر را که شب هنگام با یک دستگاه خودرو اقدام به انتقال گوشت گراز از آوج به کرج داشت را دستگیر کردند.

وی تشریح کرد:  با هوشیاری مأموران یگان خودروی فرد مذکور متوقف و مقداری گوشت گراز از داخل خودرو کشف و ضبط شد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان قزوین ابراز داشت: در حال حاضر پرونده متهمان جهت پیگرد قانونی و صدور حکم تحویل مراجع قضایی شده است.

جهان تیغ در پایان گفت: ماموران یگان حفاظت محیط‌‌زیست استان به ‌صورت شبانه‌روزی مشغول گشت و کنترل در مناطق مختلف استان هستند تا در صورت مشاهده تخلف مطابق قانون با متخلفان برخورد لازم را انجام دهند و قطعا از هیچ تخلفی چشم‌پوشی نخواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز