خبرگزاری کار ایران

شهردار اردبیل مطرح کرد:

تقویت زیر ساخت‌های شهر اردبیل؛ در قالب توسعه شهر انسان محور

asdasd
کد خبر : ۶۸۱۴۱۷

شهردار اردبیل از تقویت زیر ساخت‌های شهر اردبیل، در قالب توسعه شهر انسان محور خبر داد.

به گزارش ایلنا، حمید لطف‌اللهیان در جمع خبرنگاران تصریح کرد: محله ملاباشی یکی از محلات قدیمی اردبیل است و با توجه به گسترش جمعیت و همچنین احداث فاز سه شهرک‌ کارشناسان در اطراف این محله و به لحاظ وجود مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک خودرو در این محله ، احداث خیابان‌ به منظور دسترسی آسان و تسهیل در عبور و مرور ، ضروری تشخیص داده شد و کار تملک و تخریب املاک و اراضی و همچنین تعریض و احداث این خیابان عملیاتی شد. 

وی گفت: خیابان تعویض پلاک به عرض ۲۰ و طول ۵۰۰ متر است و برای احداث آن عملیاتی نظیر ۱۰ هزار متر مربع زیرسازی و ۶۰۰ متر طول جدول‌گذاری و ۱۰ هزار متر مربع آسفالت ریزی لایه اولیه صورت گرفته است. 

شهردار اردبیل همچنین از ساماندهی و بهسازی کوچه های اطراف این خیابان خبر داد و گفت: با احداث خیابان‌ تعویض پلاک ، کوچه های منشعب از این خیابان هم جدولگذاری و زیرسازی شدند که با مساعدت جوی ، عملیات آسفالت ریزی را هم آغاز خواهیم کرد.

لطف‌اللهیان ابراز امیدواری کرد: با احداث خیابان‌های جدید و آسفالت و بهسازی مناسب معابر بتوانیم گام مهمی در جهت رضایت مندی شهروندان فهیم و همچنین کاهش و روانسازی ترافیک در اردبیل برداریم. 

شهردار اردبیل همچنین گفت: مفهوم و هویت معابر شهری، هم اینک با فرهنگ‌سازی و ایده‌های مبتکرانه در حوزه مدیریت شهری بازیابی شده و در قالب زندگی نوین امروزی نمود پیدا کرده است. 

لطف اللهیان با بیان اینکه بحث توسعه شهر، در قالب شهر انسان محور، مبنای عملکرد در حوزه عمرانی و فرهنگی شهرداری می باشد، افزود: باید با ایجاد زیرساخت‌ها و تامین و تجهیز مبلمان شهری، مفاهیم شهر انسان محور و سلامت محور را در شهر رواج دهیم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز