خبرگزاری کار ایران

دهکده آلزاس و آنالیز در تماشاخانه ایران تماشا

asdasd
کد خبر : ۶۸۰۵۴۸

«دهکده آلزاس» و «آنالیز» دو نمایشی هستند که این روزها در تماشاخانه ایران تماشا روی صحنه رفته‌اند.

به گزارش ایلنا، دهکده آلزاس، دهکده‌ای فراتر از یک دهکده با مسائلی جهان شمول است و داستان نویسنده‌ای در دل دهکده که با قلم جادویی خود مشکلات پیش آمده برای اهالی دهکده را رفع می‌کند. در این اثر نمایشی، روند عشقی عجیب، در قالب شخصیتی شیطانی منجر به عاشقانه‌ای بدیع می‌شود. اشیا در دل این دهکده جان گرفته‌اند و داستان‌های موازی شگفت‌انگیزی در موازات خط داستان اصلی پرداخته شده است.

این نمایش به نویسندگی و کارگردانی مهدی راستی و بازی: میلاد اشکالی، سحر محمدخانی، میترا پور رمضان، آرش رسولی، نگین کهن طالمی، عیسی محمدی، بهنوش فرهودی، نرگس محقق، سعید جاودان، متین ضرابی، مهتاب جامی، امید بابایی، حسین مردانی، امید کاظم خواه، سینا ابحری، زهرا فتاحی نیا، مهدی راستی و علی حیدری؛ تا یکم آبان‌ماه ۹۷ هرشب ساعت ۱۹ در تماشاخانه ایران تماشا میزبان هنردوستان، به‌ویژه اهالی تئاتر است.

اجرای ویژه خبرنگاران و عکاسان نمایش آنالیز

دور دوم اجراهای نمایش "آنالیز" به نویسندگی عدالت فرزانه و طراحی و کارگردانی امید اسدی از  امشب دوشنبه ۲۳ مهرماه در تماشاخانه "ایران تماشا" به روی صحنه می‌رود و روز چهارشنبه میزبان خبرنگاران و عکاسان خواهد بود.

 در این اثر نمایشی رضا زنده‌جاه، افسانه بخشی‌فرد، علی حیدری، ‌پانیذ ملکی، ‌سارا نظری‌، غزاله منیری و ‌آیدا متقیان ایفای نقش می‌کنند.

موضوع و محوریت «آنالیز» نمایش صلح جهانی است. دنیا پر از جنگ و آشوب شده است و همه در حال کشتن یکدیگر هستند. جنگ نه به آن معنایی که رایج است، گاهی انسان‌ها در خانه، خیابان و مکان‌های عمومی بر سر مسائل پیش پا افتاده با دیگران می‌جنگند در حالی‌که در زندگی تنها محبت، عشق، دوست داشتن و صلح می‌ماند.

علاقه‌مندان می‌توانند بلیت هر دو نمایش‌ را از سایت تیوال تهیه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز