خبرگزاری کار ایران

برگزیدگان بیست و چهارمین جشنواره تئاتر گلستان معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۰۱۴

یبست و چهارمین جشنواره تئاتر استان گلستان، شب گذشته با معرفی برگزیدگان در تالار فخرالدین اسعدگرگانی به کار خود پایان داد.

ایلنا: یبست و چهارمین جشنواره تئا‌تر استان گلستان، شب گذشته با معرفی برگزیدگان در تالار فخرالدین اسعدگرگانی به کار خود پایان داد.
به گزارش ایلنا از گرگان، بر اساس رای هیئت داوران بیست و چهارمین جشنواره تئا‌تر استان گلستان، در بخش بروشور هیئت داوران به دلیل نرسیدن به اثری جامع که نخستین هدف آن شناساندن دقیق اثر است در این بخش هیچ انتخابی نداشت.

هیئت داوران در بخش موسیقی دیپلم افتخار و جایزه نقدی به پرنیان آقائی‎نژاد آهنگساز نمایش فردا لباس سفید بر تن خواهم کرد اهدا کردند.

در بخش طراحی صحنه رتبه سوم و لوح تقدیر و جایزه نقدی هیئت داوران به احمد افتخاری طراح صحنه نمایش خوان چهارم اهدا شد.

در بخش طراحی صحنه رتبه دوم و لوح تقدیر و جایزه نقدی از سوی هیئت داوران به طراحان صحنه نمایش مرگ در پرانتز به علیرضا اسدی و حمیدرضا میرزائی‎زاده داده شد.

رتبه اول هیئت داوران و دیپلم افتخار و جایزه نقدی به شهاب محمودی طراح صحنه نمایش شلیک تیرهای ماه تولدم بر گونه‎ای که مادر می‌‎بوسید داده شد.

‎در بخش طراحی لباس هیئت داوران لوح تقدیر و جایزه نقدی خود را به شهاب محمودی طراح لباس نمایش شلیک تیرهای ماه تولدم بر گونه‎ای که مادر می‌‎بوسید اهدا شد.

در بخش بازیگری زن، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به آذین نظری بازیگر نمایش‌های مظنه عشق و تیرهای ماه تولدم بر گونه‌ای که مادرم می‌بوسید به عنوان نفر اول، لوح تقدیر و جایزه نقدی به سعیده آغوئی بازیگر نمایش فردا لباس سفیدی بر تن خواهم کرد به عنوان نفر دوم و لوح تقدیر و جایزه نقدی به حوریه صابری بازیگر نمایش برجک ۳۷ به عنوان نفر سوم اهدا شد.

همچنین هیئت داوران در این بخش، با اهدای جایزه نقدی و لوح تقدیر از حضور صمیمانه پریا یزدانی به خاطر بازی در نمایش شلیک تیرهای ماه تولدم بر گردونه‌ای که مادر می‌بوسید تقدیر کرد.

در بخش بازیگری مرد، دیپلم افتخار و جایزه نقدی هیئت داوران به سید احمد صمدی بازیگر نمایش‌های مظنه عشق و فردا لباس سفیدی بر تن خواهدم کرد به عنوان نفر اول، لوح تقدیر و جایزه نقدی به میلاد گیلانی بازیگر نمایش برجک ۳۷ و علی نجاری بازیگر نمایش مرگ در پرانتز به عنوان نفر دوم و لوح تقدیر و جایزه نقدی به ادریس ندری بازیگر نمایش شلیک تیرهای ماه تولدم بر گونه‌ای که مادرم بوسید و مهدی کاویان بازیگر نمایش سرد مثل قطار جنوب، عاشقانه مثل قطارهای شمال به عنوان نفر سوم اهدا شد.

بر اساس این گزارش، هیئت داوران با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی از حضور گرم و صمیمانه پیشکسوت تئا‌تر از تورج قدیری‌زاده بازیگر نمایش مرگ در پرانتز تقدیر کرد.

بر اساس رای هیئت داوران در بخش کارگردانی، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به محمدرضا محمودی کارگردان نمایش شلیک تیرهای ماه تولدم بر گونه‌ای که مادر می‌بوسید اهدا شد.

هیئت داوران همچنین لوح تقدیر و جایزه نقدی این بخش را به حمیدرضا میرزایی‌زاده کارگردان نمایش مرگ در پرانتز اهدا کرد.

در بخش نمایشنامه نویسی، هیئت داوران هیچ یک از متون ارائه شده را شایسته رتبه اول ندانست.

هیئت داوران با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی به محمدرضا محمودی نویسنده نمایش شلیک تیرهای ماه تولدم بر گونه‌ای که مادرم می‌بوسید به عنوان نفر دوم و حمیدرضا میرزایی‌زاده نویسنده نمایش مرگ در پرانتز به عنوان نفر سوم معرفی کرد.

همچنین هیئت داوران صالح خواجه نویسنده نمایش قطار جنوب را شایسته تقدیر دانست.

بر اساس این گزارش، در بخش معرفی اثر یا آثار برگزیده به جشنواره منطقه‌ای هیئت داوران بر این باور است که کیفیت مد نظر در آثار آن گونه‌ای نبود که انتظار می‌رفت و این نکته در بیانیه نیز لحاظ شده بود ولی هیئت داوران نمایش شلیک تیرهای ماه تولدم بر گونه‌ای که مادرم می‌بوسید را به عنوان کار برگزیده و اثر مرگ پبشنهادی را مشروط به رفع مشکلات موجود در متن و کارگردانی با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در زمینه مشاوری آگاه انتخاب می‌کند.

گفتنی است، شیرین بزرگمهر، امیررضا دلاوری و حسن عابدی داوری این دوره از جشنواره را برعهده داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز