خبرگزاری کار ایران

دغدغه‌ای جز اعتلای نام پرسپولیس نداریم؛

اکبری: پرسپولیس حالا هم نتیجه می‌گیرد، هم خوب بازی می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۶۲۸

ما برای حل جدی مشکلات، طرح و برنامه داریم ولی برای اجرای این طرح و برنامه‌ها به همراهی مسوولان امر نیاز خواهیم داشت.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: ما برای حل جدی مشکلات، طرح و برنامه داریم ولی برای اجرای این طرح و برنامه‌ها به همراهی مسوولان امر نیاز خواهیم داشت.

به گزارش ایلنا، محمد صادق اکبری اظهار کرد: باشگاه پرسپولیس هواداران پرشماری در ایران و خارج از کشور دارد. ما همه به این مساله واقف هستیم و می‌دانیم چه مسوولیت سنگینی بر عهده تک تک ما قرار دارد. کوچکترین موضوع در باشگاه پرطرفدار پرسپولیس می‌تواند به حاشیه‌ها و شایعات بسیاری منجر شود که باعثنگرانی هواداران گردد اما هواداران عزیز اطمینان داشته باشند هیات مدیره و مدیر عامل اگر با یکدیگر بحثی هم داشته باشند جز به عشق پرسپولیس نیست.

وی ادامه داد: اختلاف در دیدگاه‌ها و نقطه نظرات یک امر طبیعی در هر هیأت مدیره‌ای است. حضور اعضای مختلف با هدف جمع شدن افکار گوناگون صورت می‌گیرد و این به معنای اختلاف در اصول نیست. اصل حاکم بر مجموعه مدیریتی پرسپوبلیس تلاش برای رساندن این باشگاه به نقطه‌ای است که در شأن سابقه و طرفداران پر شمار آن باشد. این هدف مشترک همه ما است. اخلاف‌‌نظرها هم با گفتگو و نشست به نتیجه و تصمیمات مشترک می‌رسد. از این منظر ما امروز یکی از بهترین جلسات هیات مدیره را برگزار کردیم.

اکبری خاطرنشان کرد: رویانیان در این مدت تلاش‌های بسیار خوبی را انجام داده‌اند. نتیجه کار مدیریت، کادر فنی و بازیکنان، روند روبه رشدی است که در تیم شاهد هستیم. پرسپولیس حالا هم نتیجه می‌گیرد و هم خوب بازی می‌کند و توانسته‌ایم دل هواداران را شاد کنیم. به طور قطع انتظاری که از مدیر عامل، همه اعضای هیأت مدیره و تمام بخش‌های مرتبط وجود دارد، این است که به ادامه این روند موفقیت‌آمیز کمک کنند و تلاش‌ها بر اساس یک نظم هدفمند ادامه داشته باشد.

رئیس هیأت مدیره پرسپولیس با اشاره به مباحثی که طی روزهای گذشته درباره مسائل مدیریتی پرسپولیس مطرح بوده، تصریح کرد: امروز همه مباحثدر فضایی صمیمی و کاملا شفاف از سوی مدیر عامل، آقایان؛ پروین، جمشیدی، نامی و بنده مطرح شد. درباره ابهاماتی که وجود داشت صحبت کردیم که منجر به برطرف کردن آنها شد. اقداماتی از سوی مدیر عامل در راستای انسجام و شکل‌گیری باشگاه مطابق شأن نام پرسپولیس صورت گرفته و مورد حمایت قرار گرفت و اعضا به صورت متفق‌القول بر تداوم این روند تاکید کردند. فضای همدلی که در پایان جلسه حاکم بود نشان می‌داد که همه عزیزان غیر از اعتلای نام پرسپولیس، دغدغه دیگری ندارند.

وی در پایان افزود: مدیر عامل و هیأت مدیره برای حل مشکلات پیش روی باشگاه و تیم تمام تلاش خود را خواهند کرد اما پرسپولیس با ۳۰ میلیون هوادار به حمایت بخش‌های مختلف نیاز دارد. ما برای حل جدی مشکلات، طرح و برنامه داریم ولی برای اجرای این طرح و برنامه‌ها که منجر به یک حرکت نوین در حرفه‌ای‌سازی ورزش خواهد شد به همراهی مسوولان امر نیاز خواهیم داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز