خبرگزاری کار ایران

در استان گلستان خبر داد ؛

کشته شدن یک کودک در تعقیب وگریز پلیسی در آزادشهر / زخمی شدن مادر کودک

asdasd
کد خبر : ۶۸۰۵۴۴

فرمانده انتظامی ﺁﺯاﺩﺷﻬﺮ ﮔﻔﺖ: طی یک تعقیب و گریز پلیسی، ﺟﺎﻥ ﻓﺮﺯﻧﺪ خانواده سارق خودرو در آزادشهر ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺷﺪ.

به گزارش ایلنا، سرهنگ محمدرضا اصلانی گفت: عصر روز گذشته- یکشنبه 22 مهرماه جاری-  برابر اعلام فوریت‌های پلیس ۱۱۰ سرقت یک خودرو پراید به ماموران گشت شهرستان اعلام شد.

ﻭی اﺩاﻣﻪ ﺩاﺩ: بلافاصله طرح مهار در شهرستان و استان اجرا و پس از مدت کوتاهی ماموران یگان امداد وسیله مورد نظر را در میدان جمهوری آزادشهر شناسایی و دستور توقف خودرو داده شد.

ﻓﺮﻣﺎﻧﺪه انتظامی ﺁﺯاﺩﺷﻬﺮ ﮔﻔﺖ: متهم به دستورها توجه نکرد و از شهرخارج و به جاده فرعی معروف به جاده نفت متواری شد.

 اصلانی در ادامه گفت: بعداز چند دقیقه تعقیب و گریز و بی توجهی به اخطار‌های پلیس ماموران با توجه به قانون بکارگیری از سلاح بصورت شلیک هوایی تیراندازی کردند که متهم با بی‌توجهی به اخطار‌ها وارد زمین کشاورزی شد.

وی اﻓﺰﻭﺩ: ماموران با هدف شلیک به لاستیک قصد متوقف کردن ماشین را داشتند که به دلیل دست‌انداز‌های زیاد و تکان شدید خودروی پلیس، گلوله‌های شلیک شده در این تعقیب و گریز پلیسی از صندوق پراید رد شده و به زن و فرزند خردسال سارق برخورد ﻛﺮد.

فرمانده انتظامی آزادشهر گفت: ﻣﺼﺪﻭﻣﺎﻥ بلافاصله به مرکز درمانی انتقال ﻳﺎﻓﺘﻨﺪ اﻣﺎ فرزند سارق بر اثر شدت جراحات در بیمارستان درگذشت.

اصلانی ﮔﻔﺖ: سارق که سابقه دار و اعتیاد شدید به مواد مخدر هم دارد دستگیر و به مقامات قضایی تحویل داده ﺷﺪ.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز