خبرگزاری کار ایران

مدیر درمان اداره کل تامین اجتماعی خراسان رضوی خبر داد:

آغاز حذف دفترچه تامین اجتماعی دراستان

asdasd
کد خبر : ۶۷۸۳۸۹

مدیر درمان اداره کل تامین اجتماعی خراسان رضوی گفت: طرح حذف دفترچه درمانی در مطب پزشکان و سایر مراکز طرف قرارداد سازمان تامین اجتماعی در خراسان رضوی آغاز شد.

به گزارش ایلنا، حمید داستانی گفت: در قالب این طرح بیمه شده با ارائه کارت ملی به پزشک مراجعه و بدون نیاز به دفترچه، خدمات مربوطه در داروخانه، بخش های پاراکلینیکی، آزمایشگاه و رادیولوژی را نیز دریافت می‌کند.

داستانی افزود: پیش از این طرح حذف دفترچه در مراکز درمانی و بیمارستان‌های متعلق به تامین‌اجتماعی خراسان رضوی اجرا شده بود.

وی گفت: طرح حذف دفترچه ابتدا در مطب پزشکان و سایر مراکز درمانی و تشخیصی متقاضی انجام می‌شود و به تدریج تا آخر امسال در چهار هزار مرکز طرف قرارداد بیمه تامین‌اجتماعی در خراسان رضوی عملیاتی خواهد شد.

به گفته داستانی  هم اکنون  آموزش پزشکان، داروخانه داران و سایر مراکز تشخیصی و درمانی تحت پوشش تامین اجتماعی خراسان رضوی برای اجرای طرح حذف دفترچه در حال اجرا است.

داستانی ادامه داد: این طرح در مراکز طرف قرارداد تامین اجتماعی در سطح 9 استان کشور اجرا می‌شود و رونمایی رسمی از این طرح بطور همزمان در روز 22 مهر انجام خواهد شد.

خدمات درمانی به بیمه شدگان تامین اجتماعی در استان خراسان رضوی در قالب سه بیمارستان و 16 درمانگاه و پلی کلینیک و 4 هزار موسسه طرف قرارداد مانند مطب پزشکان و داروخانه ها ارائه می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز