خبرگزاری کار ایران

دبیر ستاد مدیریت بحران شهرداری سبزوار خبر داد:

۱۵ مورد آبگرفتگی در سطح شهر سبزوار در پی بارندگی‌های شب گذشته

asdasd
کد خبر : ۶۷۷۳۷۸

دبیر ستاد مدیریت بحران شهرداری سبزوار گفت: در پی بارش‌های رگباری و شدید شب گذشته در سبزوار، برخی منازل و معابر سبزوار دچار آبگرفتگی شد و خوشبختانه آب افتادگی منازل با خسارت چندانی مواجه نبود.

به گزارش ایلنا، فریدون نقابی گفت: پس از هشدار هواشناسی مبنی برورود سامانه بارشی و آبگرفتگی معابر، اعضای ستاد مدیریت بحران شهرداری برای خدمات‌رسانی به شهروندان آماده باش شدند.

وی افزود: بر اثر شدت بارش‌ها متاسفانه شاهد آبگرفتگی در برخی معابر شهری و ۱۵ مورد آبگرفتگی در سطح شهر و منطقه توحید شهر بودیم.

دبیر ستاد مدیریت بحران شهرداری سبزوار با اظهار اینکه شهرداری وظیفه خود می‌داند که با حضور بموقع در صورت خطرات احتمالی در حوزه‌های خدمات رسان خود به شهروندان کمک و خدمات رسانی کند، ادامه داد: به محض تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی، شهرداری و ستاد بحران تیم‌های آتش نشانی و امدادی برای کمک به حادثه دیدگان اقدام کردند.

وی گفت: در آستانه بارش‌ها و به منظور جلوگیری از آبگرفتگی معابر، آغاز عملیات لایروبی کانال‌ها و آبرو‌های سطح شهرحوزه اجرا می‌شود.

نقابی ادامه داد : عملیات لایروبی به منظور دفع پساب‌ها و جلوگیری از بوی بد و به منظور جلوگیری از بروز آب گرفتگی خیابان‌ها و معابر شهری و حفظ محیط زیست مخصوصا در فصل بارش‌ها ضرورت ویژه دارد. لذا اجرای طرح لایروبی کانال‌ها و آبرو‌های سطح شهر در دستور کار سازمان مدیریت پسماند شهرداری قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز